Skip to main content

Ik weet het niet hoor. Ik durf helemaal geen tampons in, ik ben 13 en ik vind mezelf een watje. Daar moet ik om huilen. Ik vind het hele gebied daarbeneden verschrikkelijk eng. Laatst voelde ik in het gat, om te kijken of ik er wel iets mee kon, en misschien als ik voelde of ik dan durfde om tampons te proberen. Het enige wat ik voelde was iets hards ofzo. Op Google kan ik niet vinden wat het was, en nu ben ik gewoon bang. Kan iemand zeggen wat dat harde was? Het was echt IN het gat. 

Hoi Anoniempjehoi123,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Op https://sense.info/nl kun je heel veel informatie vinden over het lichaam! Hier staan bijvoorbeeld allemaal plaatjes van hoe het eruit ziet. Ook zou het kunnen helpen om bijvoorbeeld eens met een spiegel te kijken. Je kunt hierover ook met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Nogmaals heel goed dat je dit vraagt!

Veel sterkte!

Fleur

(De Kindertelefoon)

Hallo. Dit hielp niet. Ik heb al eens gekeken, maar zoals ik al zei, vind ik het eng. En dit beantwoord mijn vraag niet. Maar alsnog bedankt voor de reactie.

Heeyy,

Als eerste , super goed dat je het hier deelt🫶

Dat je geen tampons durft te gebruiken is heel normaal hoorr, ik durfde dat ook niet toen ik 13 was, ik ben nu 15 en het lukt echt nog maar net. Is helemaal niet raar 🙂 xx

Reageer