Vraag

Ik vind een jongen leuk

  • 28 February 2020
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii! Ben ik weer met een vraag :)

ik zal het proberen kort te houden deze keer 😉. Nou ik vind dus een jongen heel leuk, al sinds we dit jaar bij elkaar in de klas gekomen zijn. Het probleem is dat we elkaar bijna nooit spreken, en hij gaat ook met hele andere kinderen om. Hij is een beetje dat ‘populaire’ typ… (maar dan de aardige versie). Ik heb hem weleens wat gevraagd op Snapchat, maar dat ging altijd over school en ik denk dat hij me ook helemaal niet leuk vind want nou ja, ik ben nou eenmaal ik. Mijn vraag is: wat moet ik doen?


5 reacties

Hey @Annoniemmm. , 

BE YOURSELFFF..

Zoals je zegt “ Ik ben nou eenmaal ik “ is precies wat je moet denken, want daar is helemaal niets mis mee! 

Als je hem wel leuk vindt en contact met hem wilt connect je hem toch gewoon? ( En dan niet over school ;) ) .. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. En inderdaad misschien is dat de eerste keer wel ‘genant’ maar wie weet gaat hij jou ook wel leuk vinden, je weet maar nooit! 

Verzamel al je moed en probeer gewoon een gesprek met hem aan te gaan! Populair of niet, dat wil niks zeggen over wie hij leuk kan vinden. 

Mijn advies aan jou is: Stuur hem een berichtje en zie waar het schip strand, als het niks wordt heb je het alsnog wel gewoon geprobeerd! Vind je het echt eng? Probeer je schaamte gewoon even uit te zetten.. Het komt goed, ik geloof in je! 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen.. 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug Feedbacken!

Liefss, JustHelping. 

Hii! Ahhh dankjewel ❤️. Ik heb nog een vraagje: ik ben nu met hem aan het snappen (chatten op Snapchat) en ik had m al gevraagd welk profiel hij ging kiezen, wat voor vragen kan ik dan nog meer stellen? (Het liefst niet over school)

En ik ben bang dat als ik hem weer iets vraag, dat hij dan denkt van ‘ik heb helemaal geen zin om met je te praten’ en me dan heel irritant vind ofso :(

Ik heb het gedaan!! Ik heb m een berichtje gestuurd :) ik heb nu maar gewoon gevraagd of hij nog leuke dingen ging doen dit weekend en toen hebben we een beetje doorgepraat over zijn voetbal en toen viel het een beetje stil en het was meer dat ik op het einde steeds de vragen stelde en hij vroeg niet echt terug over iets ofso dus toen dacht ik ook van laat maar. Maar ik heb het wel gedaan!! Maar ehh hoe moet ik nu verder? (voor de volgende dagen) (nu is het gelukkig weekend dus dan hoef ik hem niet onder ogen te komen 😅) 

liefs,

annoniemmm. 💗

Hii! Ehh niet stom bedoeld, maar zou er iemand willen reageren? Ik weet namelijk echt niet hoe ik dit ga doen… 😅

xxx meisje dat graag advies wilt :)

Reageer