Skip to main content
Vraag

ik vind een jonegn leuk maar ik zit in een lastige situatie

• November 14, 2025
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Zoals het in de titel staat, ik vind een jongen leuk, écht leuk. Nou weet je (als je m’n andere topics hebt gelezen) dat ik mentaal niet zo goed meer in mijn vel zit, self harm, faalangst, onzeker, gepest etc. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Want ik wil niet dat de meiden uit mijn klas me er mee pesten. Gaan ze sws doen als ze het weten en hij mij niet leuk vind. Het is allemaal heel leuk enz verliefd maar ik vind het ook wel lastig want ik twijfel hierdoor nóg meer over mezelf dus heeft iemand misschien tips hoe ik het hem kan laten weten en ik iets sterker in mijn vel kan staan? Alvast bedankt! Xx 💋 

5 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 14, 2025

Hoi,

Nooit naar negativiteit luisteren. De mensen die dat zeggen zijn of jaloers of onzeker over zichzelf. If you never throw the shot it's a 0% chance, dus gewoon het vragen en als hij je niet leuk vindt is ie je gw nie waard en verdien je beter. Misschien kan je hinten. En niet verdrietig worden als de meisjes je uitlachen. Wanneer dat zo is ben ik er voor je op het forum.

Succes.

Groetjes,

ghast

• November 14, 2025

Hi ​@justGhast Dankjewelll💞💞

Ik vind het soms gewoon echt fucking eng allemaal enz

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 14, 2025

@julia123 

Snap ik haha. Mijn vrienden hebben me geholpen. Ben echter afgewezen door het meisje dat ik leuk vond maar het valt best wel mee.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 15, 2025

Hey! ​@justGhast  heeft helemaal gelijk. Ik denk dat als je gewoon bent wie je bent en je doet zo normaal mogelijk tegen hem dan komt het goed. En anders verdien je een betere verkering 😍 ik heb zelf wel in allerlei situaties geleerd dat mensen je uitlachen of raar doen omdat jij iets doet wat zij niet hoeven of durven. En dan gaan mensen in een groepje lachen enzo. Omdat dat veilig is en zij niet zelf in de picture staan. Ze zijn jaloers of juist blij dat zij niet het mikpunt zijn. Niks van aan trekken. En als je dan verkering krijgt lekker puh naar de lachers. Ik hoop dat het je lukt! Succes hoor 😘

Liefs, Tover xxx

• November 23, 2025

Heyy ​@Tover01 en ​@justGhast ik heb t gevraagd maar hij vond mij niet leuk, eerst was ik wel een beetje verdrietig mr idd er word niet echt over dat geroddeld en er zijn sws leukere jongens dus ja

xx