ik verloor mijn beste vriendin.... 🥺

  • 30 April 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen ..…

ik ben eenmeisje van 13 en heb 3 weken geleden mijn beste vriendin verloren . 

ze betekende echt veel voor mij . ze was eigelijk de enige die er echt voor mij was . mijn aandet bsf zegt altijd dingen en als het op daden aan komt komt ze ze niet na . 

sinds dat dat gebeurt is heb ik meestal in niks meer zin . ik lig heel de dagen in bed en kijk netflix .

soms gaat het eens wat beter maar dat is ook nket lang het valt me eo zwaar . ik weet niet wat ik miet doen zodat iets me een beetje vrolijker maakt . 

ik heb al mijn mied bijeen geroepen om dit te schrijven . ik hoop dat irmand raad heeft voor mij 

grtjs anoniempje 🥺

 


1 reactie

Heyy

Heel herkenbaar dit. Jammer dat andere mensen hetzelfde moeten meemaken wat ik heb gehad. Ben trouwens een jongen, weet niet of dat je wat uitmaakt. Wat ik heb gedaan is schrijven. Van brieven of een soort dagboek tot liedjes. Gewoon schrijven hoe je je voelt. Daarna kun je je tekst scheuren. of versnipperen. Door de wc spoelen. Whatever je ermee wil doen, zolang het veilig is natuurlijk. (verbranden ofzo best  niet). Ikzelf heb alles bijgehouden. Weet niet waarom. Het is ondertussen van 17 december geleden dat ze me heeft laten zitten. Herinneringen blijven gewoon hoor. Die raak je niet kwijt. Iedere keer dat iemand haar naam laat vallen zal pijn doen. Iedere herinnering blijft pijn doen. Zo is het nu eenmaal denk ik. Het is een deel van je leven dat ze mee heeft, komt waarschijnlijk nooit terug. Het enige wat je kunt doen is het aanvaarden en er in vrede mee leven. Er komt een dag dat je er niet meer actief aan zal denken.  Die komt er wel. Hoop dat je er wat aan hebt !

Groetjs

Kaas123

 

Reageer