Ik val helemaal terug in m'n depressieve klachten van een paar jaar geleden. Ik wil alleen maar slapen en heb weer hele erge sh drang. Ik weet niet wat ik ermee moet.
Ik weet wel waardoor het komt, ik ben met EMDR begonnen…
Ik val helemaal terug in m'n depressieve klachten van een paar jaar geleden. Ik wil alleen maar slapen en heb weer hele erge sh drang. Ik weet niet wat ik ermee moet.
Ik weet wel waardoor het komt, ik ben met EMDR begonnen…
Hoi
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Robbin (De Kindertelefoon)
Hoi, wat naar. Ik lees dat je met emdr bent begonnen. Dat kan heel goed werken! Maar ik denk dat je ook best tegen die behandelaar mag vertellen wat het met je doet. Dan kun je afspreken wat je verder kunt doen om deze terugval te stoppen en hopelijk om te draaien. Misschien kun je een extra gesprek krijgen met de psycholoog of psychotherapeut. Zodat je ook kunt dealen met de gevolgen. Vertel alles eerlijk en ik hoop dat je wat extra begeleiding kunt krijgen. Of anders de emdr wat milder en minder confronterend in het begin. Vraag zeker om hulp want dat mag en is beter voor jou! Veel sterkte!
Groetjes liefs Tartan X
Ik heb gisteravond mijn vriendje even gesproken en hij gaf supergoed advies: ik moet focussen op de vrolijke dingen. En ik val helemaal niet zo erg terug zoals ik denk, ik ga namelijk überhaupt naar school, ik maak huiswerk en toetsen, ik laat hulp toe, ik beschadig mezelf al een meer dan 3 maanden niet meer en zo nog meer dingen waar ik erg in ben gegroeid de afgelopen jaren! Ik bekijk heel erg alles zwart, wit. Maar nadat gesprek dacht ik, oh zo erg is het allemaal niet. Heel fijn dat hij zo eerlijk is en er zo positief over denkt! En ja het gaat nog steeds supergoed tussen ons
Hoi
Groetjes liefs Tartan X
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.