Vraag

ik twijfel over een depressie

  • 11 November 2019
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi , ik voel mij al jaren alleen. geen echte beste vriendinnen en ook geen jongens die zich interesseren in mij. Ik voel mij al tijden lang alleen en heb altijd ruzie met mijn vader en hij laat mij de hele tijd stikken. Ik zit dagen te huilen en heb niemand om mij te uiten . mijn moeder is dood en mijn zus heeft geen tijd voor mij. Ik wil van mijn gevoel af , en heb al duizenden testen gedaan op depressie (eerlijk ingevuld) en elke keer kom ik uit op een grote kans op depressie, maar ik durf er met niemand over te praten en ik durf ook niet de kindertelefoon te bellen of te chatten. of terwijl ik heb niemand. `ik weet niet wat ik moet doen. iemand help mij…..


1 reactie

Gezien wat jou overkomen is,verbaast het mij niet dat het niet zo goed gaat.
Hoewel dit zorgwekkend klinkt, is het niet aan mij om je met iets te diagnostiseren.

Wat ik wel kan doen is het volgende zeggen;
Het lijkt mij nu het beste om te zorgen dat je bij iemand terecht kunt.
Weet je waarom je het niet aandurft om met de kindertelefoon te praten?
Dat zijn getrainde professionals wat dit soort dingen betreft en je blijft anoniem.
Je kunt hiervoor ook bij je mentor terecht, of bij een vertrouwenspersoon, als jouw school die heeft.
Ook bij hen zijn je problemen veilig én zij kunnen jou doorverwijzen naar andere hulpdiensten, mocht je dat nodig hebben.

Is dat misschien iets?

Reageer