ik twijfel over alles

  • 1 February 2020
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey
 

Ik moet dit gewoon eventjes kwijt. Misschien hebben jullie tips.

 

ik ben een meisje van 13 jaar en twijfel. Ik ben niet meer gelukkig. Van mijn moeder MOET ik naar de Havo, maar wil ik het eigenlijk wel? Op mijn school moet je 73 punten hebben voor de havo. Ik heb er 71. Ik sta gemiddeld een 7,1 dus. Ik ben in de war wat ik moet doen. Ik haat mijn moeder, omdat ze op me scheldt en slaat. Ik moet van  haar de hele dag leren dat ik hoofdpijn krijg. Ik weet op dit moment gewoon niet wat ik moet doen.

ik moet vaak huilen, en blij als ze staat de douchen of boodschappen aan het doen is. Dan heb ik eventjes rust aan mijn hoofd. Ik weet niet echt precies wat er met me aan de hand is, maar ik voel me leeg van binnnen. Uitgedoofd. Ik wil jullie niet lastig valllen, maar ik wilde dit gewoon eventjes eruit. Ik heb dit ook laatst aan mijn 2 bffs verteld. Hun gaan allebei al naar de havo. Ik voel me eenzaam! Help 😔 


3 reacties

Badge

hey 

probeer je moeder uit te leggen waarom je zoveel stress hebt en dat je het anders wil gaan doen en vraag bij de vakken die je lastig vind hulp bij je mentor/mentrix 

ik hoop dat ik een beetje kon helpen:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Heyy

Als eerste val je niemand hier lastig! Het forum is er om elkaar te helpen! Het is enorm goed dat je hulpt zoekt! Alleen al daarom ben ik trots op je!

Misschien moet je eens uitleggen aan je moeder dat je nu al enorm veel leert( aangezien je dat moet van haar) en je gemiddelde 7.1 is (wat echt niet slecht is trouwens). Als je nu al van smorgens tot savonds moet leren, en je naar havo moet , waar alles waarschijnlijk nog moeilijker is , zul je dat toch niet redden, snapt je moeder dat dan niet? Misschien moet je eens vragen aan je mentor om te praten met je moeder, misschien kan zij aan haar verstand brengen dat dit gewoon niet lukt zo.

Groetjes en succes ermee!

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

Lieve mensen 

bedankt voor jullie reactie, ik ga het maandag aan mijn mentrix vragen

Reageer