Vraag

ik trek me te veel aan wat anderen zeggen

  • 13 February 2021
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Hoi

ik trek me dus gwn echt veel en veel te aan van wat anderen over me zeggen 

stel iemand zegt zovan ja je bent echt gay omdat je net oki reageerde en ik vind oki gay dus je bent gay

dan kan dat gwn voor 2 weken me hele denken zijn dat ik bij alles zeg of doe niet overkom als een homo 

Ik kan van elke opmerking die ook maar een heel klein beetje in negatieve opstelling is gwn heel onzeker worden dus dat laat me ook gwn heel veel slechter presteren op school en dat zit gwn dan de hele tijd in me gedachten gang enzo

oftewel ik denk gwn heel slecht over mezelf en trek me ook gewoon veel te veel aan wat anderen van me denken

dus hopelijk hebben jullie wat tips zodat ik meer schijt ga krijgen want dat zal echt ontzettend helpen

hoor graag van jullie 

doei


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat vervelend zeg. Ik herken wat je zegt en dat is echt lastig.

Wat mij  een beetje geholpen heeft hierbij is praten. Ik heb met mijn moeder gepraat en dat luchte wel op. Misschien kan jij dat ook doen. 

Ja en verder is het gewoon dat je je moet realiseren dat je bepaalde dingen doet of zegt omdat jij dat wil en omdat jij gewoon zo bent. Blijf gewoon jezelf. Mensen hebben altijd wel wat ze zeggen. Of je nou bijvoorbeeld oki zegt of okay, ze gaan toch wel vat vinden. Daarnaast zijn mensen vrij weinig bezig met jou, soms lijkt het erger maar mensen zijn meer bezig met zichzelf.

Nouja sorry dat ik je niet echt heb kunnen helpen maar hoop dat je hier toch iets aan hebt.

succes!

 

Joeeeee

Hoi, ik heb hier ook last van en het is erg vervelend. Ik probeer altijd te denken dat die mensen die dat zeggen zelf heel gemeen en vervelend zijn. 

Je moet je eigen waarde niet afmeten aan de manier waarop je wordt behandeld. 

Weet wie het zegt. Verder heb ik niet zo veel tips, het is heel lastig. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Groetjes!

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik deed dit ook, totdat ik het positieve ervan begon in te zien bijvoorbeeld, haha.. wat een sukkel hij/zij moet jou naar beneden halen om zichzelf goed te voelen’ Of zeg er wat van tegen die persoon zoals, ‘dus omdat jij dat gay vind ben ik opeens gay? Jij weet echt niet hoe laag je bent om mensen daarvoor naar beneden te halen’ Zet jezelf er op tegen, als jij denkt/weet dat je niet gay bent of er niet mee bestempeld wilt worden dan moet je er gewoon wat van zeggen want soms zijn mensen zo toxic, en nog 1 ding, gay zijn is niet slecht.

Reageer