Vraag

Ik trek het niet meer

  • 16 May 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Het gaat echt niet goed met mij. Ik weet niet of ik dit nog wel kan. Ik zou denk ik niet zomaar zm plegen ofzo maar ik zou het niet erg vinden als ik gewoon niet meer wakker word. In de nacht houd ik mezelf wakker omdat ik mezelf geen slaap gun en ik niet wil dat de dag begint. Dan begint de ochtend. Ik kom met moeite en tegenzin uit bed. Ik ga naar school en val daar de hele dag bijna in slaap. Het is echt niet normaal hoe moe ik ben! Ik ben mentaal en fysiek gewoon uitgeput. Dan kom ik (eindelijk) uit school en ga ik meteen naar mijn kamer. Op bed liggen. Totdat ik moet avondeten. Na het avondeten ga ik weer naar boven. Maak me klaar voor bed en blijf heel erg lang wakker. En zo gaat het elke dag maar weer opnieuw. Ik ben er zo klaar mee! Ik heb NERGENS meer energie voor. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik ga met iemand praten maar dat duurt nog ongeveer 3 weken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Bedankt voor het lezen en sorry voor de lange tekst!

- annoniem_meisje


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

heyyy super vervelend voor je                                                                                                                      zoek een hobby zoals bijvoorbeeld (voetbal, kickboksen ) of andere sporten waar je interesse in hebt. veel succes

Reputatie 3
Badge +1

hoi! super irritant ik ken het gevoel maar ik heb het opgelost met:

het probleem slapen: probeer melatonine! werkt super goed

nergens zin in hebben: spaar wat geld en ga lekker naar de stad en verwen jezelf

depressief: zoek een hobby iets dat buiten is helpt het best!

succes ik hoop dat je er overheen komt!!!

Reageer