Skip to main content
Vraag

ik struggle heel erg nu

• September 3, 2025
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Ik weet het even niet meer ik merk het afgelopen maanden steets slechter met me gaat en heb mezelf open gekrapt en denk alleen maar mijn vader is vorig jaar ook ziek is geweest dat speelde ook heel veel ik weet nou niet wat ik moet doen want ik ga steets verder in het diepe kuil

4 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

wat naar! Vervelend ook dat je vader ziek was/is. ik hoop dat het beter met hem gaat. Heb je misschien iemand aan wie het kan vertellen hoe het met jou gaat? een vertrouwenspersoon van school misschien of je beste vriendin of vriend. Het helpt waarschijnlijk heel erg om het aan iemand te vertellen. 
liefs katja ♥️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 3, 2025

Wat vervelend! Heb je iemand om mee te praten?

xx liefs Wolf 🐺

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • September 4, 2025

Hoi ​@Sanne17 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we, wat naar dat het niet goed gaat met je, maar super knap dat je dit durft te delen! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

Heyy sanne17

Wat naar voor je.

Hoop dat snel weer beter gaat maar zoek iemand dichtbij die je kan helpen of anoniem zoals hier bij de kindertelefoon

En als je missch door die stomme dingen het niet meer zie zitten ga dan naar 113 die kan je altijd bellen of chatten via 113.nl

Groetjes myla