Vraag

Ik struggle en wil bij iemand terecht kunnen

  • 13 March 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi , ik zit op dit moment echt in een struggle thuis gaat alles niet goed en me behandelaar heeft ziekteverzuim dus kan niet echt bij iemand terecht vandaag had ik een paniekaanval en ik merk dat ik echt heel achteruit gaat met alles ik zit heel slecht in me vel.. ik doe mezelf pijn etc ik heb een docent op onze school die ik erg vertouw en vaak fijne gesprekken mee heb gehad alleen vorige week had ik haar gemaild maar ze had t heel druk ze zei dat ik wel altijd me hart mag luchten bij haar ik wil haar graag echt spreken want ik maak zorgen om mezelf … maar ik wil haar niet tot last zijn iemand tips ? 


2 reacties

Badge

Hoi! Wat erg dat je je zo voelt… Ik heb zelf ook soms tijden dat ik mezelf echt HAAT. Wat ik doe om tot rust te komen is naar muziek luisteren of in mijn geval ook piano spelen. Heb je iemand op school die je kan vertrouwen?

 

Reputatie 2
Badge

Ja ik heb iemand die ik vertouw op school heel erg zelf maar ik vroeg vorige week om een gesprek en ze had een heel druk ze zei wel dat ik altijd me hart mag luchten bij haar alleen wil haar niet weer opnieuw mailen want wil haar niet lastige vallen 

Reageer