ik stel me altijd aan en als ik dan dit schrijf is het erger

  • 3 February 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

ik voeĺ me de laatste tijd weer wat kutter dan normaal.. ik weet dat ik niet mag zeuren ik heb het toch goed? ik heb een prima gezin en zelfs een vriendin… en dat is het m misschien ook wel, ze is geweldig maar als ik niet  bij haar ben voel ik me zo leeg en nuteloos of eigenlijk als ik bij haar ben voel ik me iets minder leeg en nuteloos. het  is ook niet dat ik nergens meer om kan lachen enz maar heel de dag is er zo een vervelend achtergrond gevoel zo knagend en idk… en daar bij heb ik dus ook constant het idee dat ik me vreselijk aanstel ook nu ik dit schrijf echt waar ben ik toch allemaal mee bezig waarom kan het niet heel even stil worden in mn hoofd?!

(ik ben een meisje maar ik weet niet of ik nu dan dus bi ben ofz maar ja nvm)


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hey, ik vind dat je je helemaal niet aanstelt!

Naar dat je je leeg en nutteloos voelt, want dat ben je helemaal niet! Iedereen is belangrijk.

Ik vind het een beetje lastig om je tips te geven, maar ik kan je vertellen dat als ik me leeg en nutteloos voel sporten heel erg helpt! Ik heb altijd veel energie na sporten, voel me goed en slaap beter. Je kan op een sport/hobby gaan. Dan ontmoet je misschien ook nog nieuwe vrienden. Als je daar al op zit of je wil nog meer sporten stel ik voor om hardlopen te doen. Dat schijnt gelukkigmakende stofjes aan te maken. 

Als je al veel sport weet ik niet echt een goede tip, sorry

Ik hoop dat dit helpt. 

Liefs Julie ❤️

Reageer