Skip to main content

Hallo, Ik sta op het punt om iemand zo veel pijn te doen dat hij/zij dood kan gaan, maar mijn gevoel zegt dat hij mij zoveel pijn heeft gedaan dat hij het verdiend. Gooien met een laptop oplader, van de trap gooien. Wat moet ik doen?

Hoi, wat bedoel je met pijn doen? Wat wil je doen?  Het klinkt heftig maar het is nooit een oplossing als mensen geweld gaan gebruiken, hoe moeilijk dat ook is. Kun je iets meer vertellen zodat we je misschien kunnen helpen?

Groetjes liefs Tartan X


Hoi,

Met pijn bedoel ik dat die persoon zoveel slechte dingen naar mij heeft gedaan dat ik het bijna niet meer kan trekken. Voorbeelden zijn:

Spullen jatten of slopen

Het slachoffer spelen voor de docent waardoor ik in de problemen kom

Mijn broertje bijna vermoorden… (Ik moet er van huilen als ik er aan terug denk.)


Heftig zeg! Wat hij doet is echt niet oké! Maar doe hem niks aan.

Misschien kun je naar een andere school gaan. En, om welke leeftijd gaat het?(Als je het niet wilt zeggen ook prima). Maar van school wisselen zou kunnen helpen. Tenzij hij in de buurt woont…

Wat je ook van plan bent, DOE HEM NIKS AAN!!!

Dan kun je namelijk een strafblad krijgen, en daar ben je  dan NIET blij mee.


Hoi @Muwix ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met De Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Carolien (De Kindertelefoon)


hai @Muwix ,

Ik begrijp dat hij je veel pijn heeft gedaan maar dat hij een slecht persoon is/ slechte dingen heeft gedaan betekent niet dat jij ook slechte dingen terug hoeft te doen. Het kan zijn dat hij slechte dingen verdient omdat hij dat heeft gedaan, maar jij hoeft hem geen slechte dingen aan te doen. Het gaat je alleen maar meer in de problemen brengen.  DUS DOE HET NIET!! Ik weet niet of je in karma gelooft maar zo ja, dan denk ik dat leven hem wel een lesje gaat leren.

Groetjesss


Je broertje bijna vermoorden? Leg eens uit? 


@CuteFlower 

Tijdens een ruzie dreigende hij hem van een brug af te gooien. 


Ik zou politie erbij betrekken. Want wat hij doet is echt niet oke


Reageer