Skip to main content

Ik ben 12 jaar oud en zit in de 1e klas en speel Nog met poppen met de rede dat ik zelf ook graag kinderen wil is dat gek en kinderachtig en moet ik daar mee stoppen?

Als jij het wilt doen om te voelen hoe het is om kinderen te hebben moet je vooral niet stoppen, ik bouw ook nog gewoon lego technic sets, dus met kinderspeelgoed spelen is gewoon prima, al moet je het niet in het openbaar doen… groetjez, 

-flopflop13 


Zolang je het nog leuk vind zal ik het blijven doen ik zal het alleen idd niet openbaar doen aangezien je dan gepest of geplaagt kan gaan worden


Hee,

Als jij dat leuk vind, moet je dat vooral gewoon doen. Ik denk zeker niet dat je ermee moet stoppen. Het beste is om jezelf te blijven.

Er zijn immers nog zat oude mensen die nog legöen, met poppen spelen of bepaalde dingen verzamelen.

Je kunt natuurlijk altijd nadenken over de reden waarom je met poppen speelt. Je geeft aan omdat je het leuk vind en later ook kinderen wil. Stel dat het zou zijn, omdat je vrienden maken lastig vind en dan daarvoor poppen neemt. Dan zou ik er nog eens over nadenken.

Er word hierboven afgeraden om het in het openbaar te doen. Aan de ene kant ben ik het daarmee eens, want het kan voor jezelf ongemakkelijke situaties opleveren. Aan de andere kant zou ik zeggen, wees lekker jezelf en doe wat jij wil. En mensen kunnen dan wel een mening hebben, maar dat is hun probleem.

Groetjes,
Simply Me


Heyy,

Jij vindt het leuk, dus vooral blijven doen!!

Liefs


Reageer