Skip to main content
Vraag

ik snijd mezelf maar wil graag stoppen

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, ik heb even jullie hulp nodig ik snijd mezelf en ik wil het heel graag stoppen ik zit in therapie en op school wisten ze dat ik het deed ik doe het nogsteeds ik durf het alleen niet meer te zeggen op school omdat ik bang ben dat ze naar mijn ouders gaan wat kan in hieraan doen>

2 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 278 reacties
  • 1 april 2025

Hoi ​@Lalalotje ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kun je kijken op de webite van https://sameninmijnschoenen.nl/ . Hier vind je veel informatie over zelfbeschadiging. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 22 reacties
  • 1 april 2025

Als je het echt niet aan je ouders wilt vertellen mieschien aan een vriendin die je er mee helpt om er mee te stoppen 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen