Skip to main content
Ik snij mezelf aan mijn onder armen , mijn pa denkt dat ik gestopt ben maar dat is dus helemaal niet zo en nu zou ik graag willen weten hoe ik dit zou kunnen verbergen

Alvast bedankt voor de hulp
Pleister misschien?

Heb hetzelfde probleem alleen ik snij op mijn enkels.

Gr. Pipje123
Ik denk niet dat een pleister gaat helpen aan gezien dat het mijn volledige onderarm is die vol staat ?

Maar toch bedankt
Oh wat naar...

ik zou zo snel even niets kunnen bedenken...

Het is indd wel lastig als je hele arm vol staat...

Miss volgende keer op 1 plek doen zodat je het wat makkelijker kunt bedekken?

Hoop dat je er wat mee kunt!

Gr. Pipje123.
Jeetje wat vreselijk! Je moet jezelf echt niet snijden! Dat is echt geen oplossing! Praat over je problemen met je ouders. Ik snap dat dit heel moeilijk is. Misschien dat je het bijv liever aan je ouders vertelt in een brief. Heb je een psycoloog? Misschien dat je het fijn vindt om daar je hart te luchten.



Veel sterkte!



Loes
Jhaa , ik had een psycholoog maar dat hielp niet vond ik dus daar ben ik mee gestopt , mijn pa wist er van maar dacht dat ik gestopt was na dat ik naar die psycholoog gegaan was maar dat is niet zo , er is nu wel een leerling begeleider op school die weet dat ik me snij en van de problemen thuis
Hey Kikvh



Je snijdt jezelf, en vraagt je af hoe je deze wonden kan verbergen. Je zou shirts met lange mouwen kunnen dragen, of armbandjes omdoen. Van die leren armbandjes zijn vaak wat breder.



Zou je je vader kunnen inlichten dat je weer snijdt, bv. door middel van een brief, zoals @Loes123 zei? Als je vader op de hoogte is, zouden jullie naar een psycholoog kunnen gaan waar je je wel goed bij voelt. Een psycholoog kan een erg grote hulp zijn.



Het kan helpen om, als je de drang naar snijden voelt opkomen, afleiding te zoeken. Je zou bv. kunnen gaan sporten, of opschrijven wat je voelt.



Groetjes

Kenshin

Reageer