Ik snap niet hoe mensen een normaal leven kunnen leiden

  • 8 January 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 14. Sinds me 7de al zit ik in gesloten jeugdzorg en ben ik suïcidaal vorige jaar veranderde me leven compleet toen er pleegouders voor me werden gevonden. Ik heb ptss en  dat maakt me leven moeilijk ik heb 3 keer emdr gehad maar het helpt niet. Ik heb altijd het idee dat ik er niet bij hoor omdat ik zoals ik het zelf zeg een verscheiden meisje ben ik hou niet van nagellakken jurken enzovoorts 

Nu woon ik dus bij een soort van pleeggezin maar dan alleen met pleegouders en gaat alles moeilijk ik snap hun niet hun snappen mij niet we wonen in een kleine stad en ik voel me er heel ongemakkelijk omdat ik bruin ben en iedereen hier blond haar en blauwe ogen heeft ik ben zoals iedereen van me biologische familie zegt een geboren voetballer ik zit ook op voetbal maar dat gaat ook niet heel goed omdat ik me heel ongemakkelijk voel ook omdat iedereen wel gewoon bij hun biologische familie woont ik ben bang voor bvb politie.mannen.onverwachte bewegingen en ga maar door.

 

Ook kras ik om mezelf onder controle te houden en het echt te laten voelen

 

Snijden mag niet meer van me therapeut

 

Maar ik snap niet hoe mensen een normaal leven kunnen leiden


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Wat heftig, en vervelend dat je nog geen reacties heb gehad….. 

allereerst, dat jij bruin bent en geen blauwe ogen hebt, ik snap dat je je daar rot over voelt, maar dat is totaal niet belangrijk, ik hoop dat je dit later gaat bessegfen. * besseffen*, 

 

goed dat je bent gestopt met sneuden en mij een therapeut loopt….. helpt dat een beetje? 
 

ik heb ook weleens een moeilijke tijd, en toen ik eens heel lang ziek was , wel 2 maanden ( geen ernstige ziekte ofzo, ) toen besefte ik pas wat ik allemaal had, wat voor moois er in mijn zeven zat, 

 

je beseft pas da je iets had, als je het niet meer hebt….

 

iedereen heeft weleens iets stoms, maar de leuke dingen zijn er ook nog, ookal merk je heb nu misschien niet….💙 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

ik snap 100% hoe je je voelt ik snij mijzelf nog steeds ik houd het geheim omdat ik niet wil dat mensen mij in een off ander gekken huis plaatsen en ik voel mezelf ook heel vaak anders dan de rest ik ben in het verleden ook all heelang gepest dus op de middelbare starten is niet makkelijk krassen is inderdaad better dan snijden die gaan  vaak niet meer weg ik word ook niet helemaal goed ik ging zo ver dat ik me zelf stook met een schaar in mijn arm  

 

sterkte met alles hoop dat je je snel beter voelt

 

ik ben 13,6 

 

boywithdamage

Reputatie 2
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Reputatie 4
Badge +3

inderdaad niet snijden ik doe het ook maar uh soms is het normaal voor je om bv een korsje dat je lelijk vind weg te snijden alleen mijn mes en mijn voet zit onder bloed ik word 100% betrapt .-.

 

 

 

sterkte met alles :p

zorg dat je niet zelfmoord pleegt off snijd krassen is ook niet goed omdat ik schaam me iedere keer 2 keer per week bij de gym

Reageer