ik snap niet hoe ik me voel

  • 22 June 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii iedereen. 
Zoals de titel al zegt, ik snap niet hoe ik me voel. Als ik met mensen ben dan vond ik het hartstikke gezellig en kan ik echt goed lachen alleen als ik dan weer alleen zit op mijn kamer voel ik me zo kut… ik voel me verdrietig maar er komen bijna nooit tranen. Ik lig dan maar op mijn bed niks te doen. Ik voel me dan gewoon op. Leeg. Maar ik snap het niet want als ik met anderen ben heb ik hier totaal geen last van. 
Ik merk dit aan mezelf en wil het liefst mn agenda zo vol mogelijk, elke dag iets moeten doen, want anders verpest ik mijn dag door depressief in mijn bed te liggen. Alleen dit werkt niet mee doordat ik mij dan ga stressen over de hoeveelheid dingen die ik moet doen. 
ik snap het gewoon niet. Zit ik weer in een depressieve fase? Ben ik gewoon moe? Of is het niks?…


2 reacties

Reputatie 1
Badge

hoi :)

ik kan door dit te lezen direct zien dat je een erg extravert persoon bent en dat heeft zo zijn voordelen en nadelen. ik zelf herken mij hier ook in voor een deel, ik vind het geweldig om met veel mensen om te gaan omdat hun vrolijkheid mij weer vrolijk maakt, ik krijg meer energie van andere mensen in plaats van moe te worden.

misschien ga ik off topic maar ik denk dat je jezelf wel hierin herkent

'’elke seconde moet gebruikt worden want deze dag komt nooit meer terug'’

mensen die meer extravert zijn houden niet van alleen zijn en kunnen dan inderdaad verdrietig lusteloos of depressief van worden. in de 6 maanden lange lockdown kwam ik dan ook zelf in een depressie omdat ik geen contact meer had met mensen en het eindeloos leek.

zolang je geen suicidale gedachtes ervaart is het waarschijnlijk een dipje en misschien toch het nadeel van extravert zijn.

je kan ook bellen met mensen of chatten als je alleen bent dan kan dat ook opvrolijken

je bent sterk!

van faceless

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

K herken het van een halfjaar geleden. Toen had ik prc hetzelfde. Kan het zijn dat je toevallig de puberteit in komt? Daar kan het door komen.

Ja, het is echt zo! Kan zo zijn dat je nu denkt: “Maar zo heftig is de puberteit toch niet?"

Nouuuu dat wordt toch wel flink onderschat! De puberteit kan echt ff doorbijten zijn, je kan je echt ff heel kut voelen.

En als je een meisje bent kan het ook altijd door de menstruatie komen!

Ik snap t als je deze antwoorden een beetje ongeloofwaardig vindt. Toen ik me zo voelde als hij jij je nu voelt, kreeg ik precies hetzelfde te horen. Ik vond het super irritant, maar uiteindelijk hadden ze gewoon gelijk 😂

 

Je bent in ieder geval niet de enige die zich zo voelt! Onthoud dat het normaal is en dat het ECHT overgaat. Maak je geen zorgen! 💖

Reageer