ik snap mijn hoofd niet

  • 5 April 2023
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hai, ik wou dit eigenlijk normaal nooit doen maar het gaat vreselijk met me en ik kan t nergens uiten.  Er gaat zoveel door mijn hoofd dat mijn leven vernield en ik voel me zo zo alleen. Het voelt alsof niemand me begrijpt of met me wilt praten en ik overal moeite voor moet doen.  Sure ik heb mensen maar t voelt alsof ik er gwn ben om hun tevreden te maken. 

Het voelt mn hele leven al dat ik hier ben voor niks ik zie niks in mn toekomst en soms wil ik gewoon niet meer. Ik kan er niet meer tegen mijn hoofd is een groot dolhof.


6 reacties

Badge

hey ik snap je compleet ik had dat ook vroeger ik wil je zo graag helpen

Hey,

Het gevoel dat niemand je begrijpt hebben heel veel mensen, maar er is (bijna) altijd iemand die je begrijpt, alleen misschien ben je diegene nog niet tegen gekomen.

Onthoud: Een doolhof heeft ook een uitweg! Geef niet op!

Sterkte!

Hoi @lostinthelabrynth ,

 

Wat goed dat je je verhaal hier op het forum deelt. Ik hoop dat dat enigszins een opluchting voor je is. Ik kan me alleen maar voorstellen hoe je je voelt. Zoals ook al in de reacties is gezegd, “een doolhof heeft ook een uitweg.” Kom zeker een keer met de Kindertelefoon bellen of chatten als je je verhaal nog een keer wil delen, of om samen te kijken hoe we jouw weg uit het doolhof kunnen vinden. We zijn elke dag bereikbaar van 11:00 tot 21:00 (0800-0432).

Heel veel sterkte.

 

Groetjes,

 

Noa, De Kindertelefoon

Badge

hey ik snap je compleet ik had dat ook vroeger ik wil je zo graag helpen

Dat vind ik heel aardig van je, t enige wat ik wil is gwn iemand om mee te praten lol

Badge

Hey,

Het gevoel dat niemand je begrijpt hebben heel veel mensen, maar er is (bijna) altijd iemand die je begrijpt, alleen misschien ben je diegene nog niet tegen gekomen.

Onthoud: Een doolhof heeft ook een uitweg! Geef niet op!

Sterkte!

Dankjewel dat heb je heel mooi verwoord ik hou het in mijn hoofd <3

Reputatie 2
Badge

Heyy,

ik zit in ong dezelfde situatie. Ik wil ook iemand om mee te praten die mij begrijpt.

jammer dat je geen contact gegevens mag uitwisselen:/

Maar ja je kan het💪🏼

groetjes mijjjj

 

Reageer