ik slaap met knuffel

  • 5 February 2023
  • 11 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Als ik een keer slaap want ik slaap slecht rede lees me andere topics  ik slaap met knuffel die steunt mij heel erg want het gaat niet lekker  ik zie het leven niet meer

zitten me ouders ouders worden boos als  ik met knuffel slaap en ik vind dat lastig want ik wil het wel ps ik doe het stiekem hebben jullie review om ermee om te gaan 


11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ik ben 12 en doe het ook nogsteeds, als je ouders het niet goed vinden hebben ze pech

 

Reputatie 2
Badge

ik ben 12 en doe het ook nogsteeds, als je ouders het niet goed vinden hebben ze pech

 

Ik ben bijna 16

Reputatie 5
Badge +4

dat maakt toch niet uit?? ik ken iemand van 23 die nog met knuffels slaapt

 

Reputatie 2
Badge

dat maakt toch niet uit?? ik ken iemand van 23 die nog met knuffels slaapt

 

Voor mijn ouders  wel

Reputatie 5
Badge +4

verstop je knuffel ergens onder je matras als het ochtend is

Reputatie 2
Badge

verstop je knuffel ergens onder je matras als het ochtend is

Oke

Reputatie 7
Badge +19

Er zijn heel veel mensen die met een knuffel slapen, zelf sommige volwassenen. Ik slaap ook met twee knuffels. Dat vind ik fijn.

Hey hey ik ben ook bijna 16 en slaap ook met knuffels. Voor mij is het heel helpend omdat ze een gevoel van veiligheid geven. Komen een paar tips om ze te verbergen 1: zet je wekker 5 min eerder in de ochtend zodat je tijd hebt om je knuffel te verbergen 2:gebruik een kleine knuffel die niet opvalt als hij onder je deken of kussen licht 3: f^ck je ouders als jij met een knuffel wilt slapen is dat helemaal oké en helemaal neit raar

Reputatie 7
Badge +15

helemaal niet raar!

ik vindt ook niet dat je ouders zo moeten reageren…… maarja. daar kunnen andere niks aan doen….

 

iig, gwn negeren, mijn nicht van 23 heeft ook nog 5 knuffels in haar bed elke nacht ;) voor veel mensen is het gwn fijn en vertrouwd! dus zoals hierboven al een aantal x wordt gezegd….. nu hoef je even NIET  te luisteren naar je ouders XD

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Hoi200

Het is echt niet raar om met knuffels te slapen. Ik word over anderhalve maand 16 en slaap ook nog met knuffels. Het geeft steun en ik vind het fijn om mij ergens aan vast te houden als ik slaap. Dat geeft mij een veilig gevoel. Ik ken veel vrienden van ongeveer dezelfde leeftijd als ik die nog met knuffels slapen.
 

Als je ouders nog bozer worden en gaan dreigen om je knuffel weg te gooien zou je hem ergens kunnen verstoppen in je kamer (achter in de kast etc).

Maar je hoeft je er niks van aan trekken wat zij vinden van het feit dat je gewoon nog met knuffels slaapt. Als jij je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +1

ik ben 12 en doe het ook nogsteeds, als je ouders het niet goed vinden hebben ze pech

 

Hey,

Ik ben ook 12 en ik doe het ook

Reageer