Skip to main content

hoi ik vind het moelijk om hier over te praaten maar soms sla ik me zelf maar dat is vooral als ik me niet ijn foel en dan heb ik de volgende dag helemaal roden handen en dan doen mij handen heelemaal pijn maar gelukig houd mijn moeder ma vast als ik me zelf sla dat is fijn 🤦🏽 

en soms als het zoo erg is wil ik niet meer leven en dan wil ik mezelf wat aandoen en dan haat ik mij leven en soms haat ik me zelf

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6:  plaats op het forum geen triggerende content.

Oei, je zit met moeilijke situatie. Dat je moeder ervan af weet is wel fijn. Iedereen heeft wel is problemen. Je staat er dus niet alleen voor. Hier op het forum kun je overal over praten. Ik zou met de kindertelefoon bellen of appen. Veel liefs en knuffels, E


hoi dat is heel lief berigje ik heb vandaag met de kindertelefoon gebelt 

xx l


Hoi  @Puppy-love ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Babs (De Kindertelefoon) 

 

 


hoi ik weet het ik heb vandaag gebelt 1 uur en 15 minuten met de kinder telefoon 


Hey! Goed gedaan! Hopelijk ben je goed geholpen!

Liefs Tover xxx


tanks heel goed gehopen maar ik heb nog steets stres

 

xx😘lilou


Reageer