Skip to main content

Hoi ik ben nu 12 jaar en soms word ik vanzelf boos zomaar op eens en dan doe ik mijzelf pijn -De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.- Ook als ik boos word ga ik alles waar ik boos op ben in mijn mond stippen en ik wil daar vanaf maar het lukt niet. Ik huil ook veel meer en dat komt een deel door mijn hamster die is overleden maar ook omdat ik wil stoppen met mezelf 0ijn te doen maar dat lukt gewoon niet en sommige kinderen uit mijn klas weten dit en want op school gebeurt het de laatste tijd ook soms maar ik wil niet dat mijn ouders dit gaan weten en ik haat mezelf nu ik dit doe. Weet iemand hou ik er af kan komen.

Probeer op een kussen te slaan dat helpt


Hey, ik had precies hetzelfde probleem. Wat mij hielp was iets vinden (kan van alles zijn) om m’n frustratie/woede op af te reageren. Ik zou dit proberen, het hielp bij mij dus hopelijk ook bij jouw. Als dit niet werkt zal ik nog even vragen! Suc6


Hoi, 

 

Goed dat je inziet dat het niet goed is om jezelf pijn aan te doen! Dapper dat je het durft te delen!

Ik heb even wat opgezocht, op deze websites vind je een paar alternatieven waar je je boosheid op kunt uiten, zonder dat je jezelf pijn doet of beschadigd. 

https://www.commen.nl/zelfbeschadiging-alternatief/

Probeer dit eens uit wanneer je weer een woede/boosheid aanval krijgt!

Ga desnoods met een vriend of vriendin hierover praten. (als je die hebben mag.)
of neem anders iemand anders in vertrouwen.

 

Groetjes,
Jent


ik doe me zelf ook pijn en soms haat ik me leven en wil ik dood

 


ik heb het zelvde 

 


Hey @Puppy-love 

misschien kun je eens bellen met de kindertelefoon! We willen je graag helpen maar de kindertelefoon medewerkers kunnen dat ook en nog veel beter! Maar intussen blijf gewoon je vragen en opmerkingen op het forum delen hoor!! 😊

Liefs Tover xxx


hoi tover ik heb vandaag de kindertelefoon ge belt om dat ik het even niet meer wist en daar heb ik het ook over ge had maar maar super bedankt voor de tip lief dat je me wilde helpen 

xx lilou


Reageer