Ik schaam me kapot!!!!

  • 22 July 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ik moet ff mijn verhaal kwijt, maar omdat ik niet weet wie dit gaat lezen en bang ben dat de persoon waarbij dit gebeurde dit ziet zeg ik niet of het een hij/zij/hen is en noem ik die gene Rennee, want dat is een naam die iedereen wel zou kunnen hebben. Ik zeg ook niet waar dit zich afspeelde om bepaalde redenen. Oke dus Rennee en ik kennen elkaar niet echt ofzo we moesten gwn samen iets doen, alleen uiteindelijk was er niet veel te doen dus we hadden gwn een gesprek. Uiteindelijk hadden we het erover dat we hierna pauze hadden en allebei een bepaald soort eten wilden eten alleen, ik had geen geld en Rennee wel. Dus Rennee zegt dat die wel voor mij gaat betalen, maar ik ben daar totaal niet comfortabel bij, want vind het nooit leuk als mensen eten voor mij betalen en kan best wel snel boos worden (besef ook even dat we elkaar pas 3 uur kende ofzo, daarvoor hadden we elkaar wel ooit gezien, maar nooit gepraat). Dus zeg ik dat die maar een tikkie moet sturen maar wilt die ook niet doen. Vervolgens is het pauze  en ga ik toevallig eerst naar mijn kluisje waar mijn portemonnee ligt dus heb wel geld. Vervolgens gaan we samen naar de kantine en zeg ik dat ik al mijn geld heb, dus dat Rennee niet meer hoeft te betalen, maar Rennee zegt dat die het wel gaat betalen. En vervolgens hebben we een strijd wie als eerste daar is, want die gaat betalen. Het probleem waarvoor ik mij doodschaam is dat ik best wel snel boos word dus ik schreeuwde keihard dat ik Rennee haat en Rennee ga vermoorden als die betaald (dit bedoel ik niet echt zeg ik altijd als ik boos ben). Waarvoor ik mij schaamde is dat daar keiveel mensen stonden en die hoorde dat allemaal, plus daarna schaamde ik mij ook dat ik dat tegen Rennee zei want die kent mij niet echt, dus die dacht waarschijnlijk wtf. Vervolgens was ik er eerder, dus kon ik gelukkig zelf betalen. Het probleem nu is dat dit echt al dagen geleden is en ik krijg echt paniekaanvallen ofzo en kan niet slapen, omdat ik constant nadenk over dat ik dat schreeuwde en dat al die mensen echt dachten van wtf doe jij kijk als ik een elf jarig kind was hadden misschien mensen dit begrepen, maar ik ben vijftien. Wat moet ik nu doen? Want ik kan mezelf er niet overheen zetten van deze gebeurtenis.


1 reactie

Ik zou je geen zorgen maken. Denk jij de hele dag over mensen die dit soort dingen doen? Waarschijnlijk niet. Mensen dachten waarschijnlijk dat het wel grappig was of irritant en vergaten het daarna weer. Alleen met renee moet je misschien ff je excuses aanbieden. Maar als je het uitlegt snapt die het ook wel. Dit is echt niet het einde van de wereld.  Het komt wel goed. Het is vakantie dus na de vakantie is iedereen het sowieso wel weer vergeten.

Reageer