Ik schaam me

  • 25 June 2019
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik schaam me verschrikkelijk, ik heb namelijk hele nare stickers door WhatsApp doorgestuurd. Wat kan ik doen om het goed te maken.

6 reacties

Hoi,
Wt voor stickers zijn het?
Als de stickers over een persoon gaan, zou ik de persokn een prive berichtje sturen dat het je spijt en dat het je dwars zit. Als het iets anders is, kun je hem op zoveel mogelijk chats verwijderen. Zo zien ze ook dat je er spijt van hebt en ze eigelijk niet had willen sturen.
het gaat over 2e wereldoorlog
het gaat over 2e wereldoorlog
O dan zou ii inderdaad ze verwijderen en ik snap dat als je tegen je vrienden gaat zeggen dat je er spijt van hebt dat ze dan lacherig gaan doen, dus dat is je eigen keuze.
Mar verwijder ze en dan zal het al helpen
Dan doen veel kinderen uit mijn klas ook, hoor, maar ik vind het niet zo netjes en ook niet grappig. Het is goed dat je er spijt van hebt.
Hey,

Allereerst zou ik beginnen met het verwijderen van de stickers. Dat neemt niet weg dat anderen ze niet al hebben opgeslagen, maar zo laat je in ieder geval zien dat jij er niet meer achter staat.

Verder sluit ik me aan bij de rest dat het me goed lijkt om je excuses aan te bieden. Je ziet nu in dat het niet handig was om die stickers door te sturen. Dan weten anderen dat ook.

Waarom heb je die stickers gestuurd?

Gr. Pin
Je kan op Dit punt niet meer doen dan je excuses aan te bieden en de stickers te verwijderen

Het is iedergeval goed dat je er spijt van hebt

Reageer