Vraag

Ik raak mijn vrienden kwijt.

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Badge

Hoi hoi, 

Ik ben 16 jarige jongen en zit op 4 havo, ik fietste altijd mee met een paar vrienden naar school en dat werden er steeds minder. Daarna bleven wij met z'n drieën (Ik, Sam en Amy) (Niet de echte namen) altijd samen fietsen, nu is Amy naar een andere stad gegaan en Sam heeft een scooter, nu fiets ik altijd alleen.

Mijn relatie met Amy is nog prima, maar we zien elkaar niet meer, ik heb nu ook ruzie met Sam, en begin te beseffen dat de relatie met Sam altijd een giftige vriendschap was. Ze deed stoer en gemeen voor haar andere vrienden, appte me alleen als ze me nodig had en ik trapte er blind in. 

Ik heb wel een paar vrienden van andere steden, op dezelfde school. Laatst ook een jongen ontmoet die dezelfde interesse heeft (f1) en hij past goed binnen de paar andere vrienden die ik heb. Het probleem is dat mijn vrienden altijd iets gaan drinken, maar ik kan niet mee, want ik woon in een uithoek en ver van alles. 

Ik heb het gevoel alsof ik iedereen kwijtraak, kan iemand me helpen? Hoe krijg ik weer contact?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik zou gewoon nieuwe vrienden zoeken die wel dichtbij wonen en die wel gewoon aardig doen ookal is dat lastig… veel succes!

Reageer