Vraag

ik neem stiekem afval pillen

  • 11 May 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

heey ben ik weer,

Ik ben eergisteren weer begonnen met mijn pillen. Één maand is het goed gegaan en heb ik mezelf proberen te acepteren en te stoppen met de pillen die mijn gewicht in een snel tempo verlaagt. Ik ben nu 14, 163 cm en 53 kilo. Geen idee of dat normaal is maar ik vind het te veel. Dus ik heb de pillen die verstopt zitten in een laatje weer gepakt. Niemand weet er van, als ik er voor mijn lunch op school een pak zeg ik meestal dat het voor ADD is of een soort pijnstiller, maar mijn ouders weten hief helemaal niks van. 

Doet nog iemand dit en is 13, 163 cm en 53 kilo goed? Want ik weet het allemaal even niet meer,

bedankt voor het lezen


4 reacties

Heel eerlijk, er bestaan geen pillen die je gewicht verlagen, als dit wel zo zou zijn dan hadden mensen die moeite hebben met afvallen dit allang gebruikt?

En de vraag of je gewicht normaal is, er bestaat hierin geen normaal, want iedereen is anders qua leeftijd, lengte en gewicht. 

Maar ik begrijp uit dit verhaal dat je wilt afvallen en hier pillen voor gebruikt, en deze neemt tijdens de lunch? Dus je eet wel?

Reputatie 4
Badge +1

nou het zijn pillen die je eetlust verminderen en je voeding sneller verteerd, hierdoor hoef ik dus niet heel veel te eten omdat k snel vol zit

Nou ja alsnog geloof ik zelf niet in de werking van dit soort pillen, want ook dan weet ik zeker dat heel veel mensen dit zouden willen gebruiken. Maar goed, ik zou gewoon stoppen ermee.

Reputatie 7
Badge +17

Wat BMI betreft is je gewicht gewoon goed hoor. Het is zeker niet teveel. Blijf gewoon goed eten en bewegen en stop met de pillen. 

Als je het moeilijk vindt daar mee te stoppen zou ik een keer langs de huisarts gaan.

Reageer