Skip to main content
Vraag

ik moet weer naar de opvang! (help)

• May 22, 2025
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo mensen. 

Ik ben een jongen van 15 jaar en mijn ouders hebben besloten dat ik weer naar de kinder opvang moet.

Dat is dan niet zo heel heel erg. Ik draag nog luiers (medish) en ik word daar letterlijk en figuurlijk als een baby behandeld.

Dus ik moet daar ook midag dutje doen en ze doen ook soms random mijn broek omlaag om te checken of ik gepoept of geplast heb.

Help!! Is er iemand die ongeveer het zelfde heefd gehad?

2 reacties

Chloétje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 25, 2025

wauw das kut, ik herken het niet omdat ik geen luier draag en ook niet naar een opvang ga.. mijn zusje van 10 draagt ze ook nog door haar ziekte maar zelfs dan kan ik je niet echt helpen jammer genoeg :( ik ben ook bang dat ze je daar misbruiken dus seksueel, ze horen niet jouw luier omlaag te doen om te zien of je iets hebt gedaan. je bent 15 en kunt zelf praten en je bent niet verstandelijk beperkt dus, waarschijnlijk en jammer genoeg zijn het pedofielen… :( waarom moet je trouwens naar de opvang? je bent toch oud genoeg? misschien kun je dat vertellen over dat ze je broek omlaag doen, misschien doen ze je ergens anders heen brengen of je alleen thuis laten. hopelijk helpt dit je wel maar stribbel tegen die vieze mensen! ze horen NIET je broek omlaag te doen en al HELEMAAL NIET wanneer JIJ het NIET wilt! of ga naar de politie, dat is niet hun taak hé ze kunnen je ook gwn vragen of je je iets hebt gedaan in je luier, zo dom ben je nou ook weer niet hé

heel veel liefs

chloé xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 4, 2025

Hallo mensen. 

Ik ben een jongen van 15 jaar en mijn ouders hebben besloten dat ik weer naar de kinder opvang moet.

Dat is dan niet zo heel heel erg. Ik draag nog luiers (medish) en ik word daar letterlijk en figuurlijk als een baby behandeld.

Dus ik moet daar ook midag dutje doen en ze doen ook soms random mijn broek omlaag om te checken of ik gepoept of geplast heb.

Help!! Is er iemand die ongeveer het zelfde heefd gehad?

Hoezo moet je eigenlijk naar de opvang?

als ze je broek uittrekken om te ruiken moet je gewoon denken dat je een luier aan hebt en dus niet naakt bent. Verschonen ze je ook?

en wat voor opvang is het want dit lijkt me niet echt normaal