Skip to main content

Hoi! Ik heb het gevoel dat elke keer als ik ook maar iets zeg dat mensen gekwetst of geïrriteerd raken. Elke keer als ik me zo voel wil ik mezelf pijn doen… 

Dat is wrm ik niet gehecht wil raken aan mensen, dat is wrm ik niet graag met mensen omga.  Zodra ik me comfortabel voel met iemand, word ik irritant en heb gwn het gevoel dat ik mn fk bek moet houden. En ik hoop soortvan dat uit mn bloedtest gaat blijken dat ik kkr heb en 1 jaar heb om te leven (zo hoef ik geen zelfmoord te plegen volgend jaar :3)

Nou ja dat was het, doeii

 

( methoden van zelfbeschadiging en zelfmoord weggehaald door De Kindertelefoon vanwege regel 6; dit kan voor anderen als trigger of choquerend werken )

Wow wat een heftige reactie! Misschien moet je een keer met de Kindertelefoon gaan praten, of 113 (Zelfmoordpreventie). 

En het is echt niet zo dat je bij alles wat je zegt mensen pijn doet. Probeer Misschien een seconde na te denken voor je iets zegt. Ik weet dat dat lastig is, maar dan flap je er minder snel dingen uit. 

En niet gehecht raken aan mensen lijkt me vreselijk. Probeer toch maar contact te maken en je komt er vanzelf achter of ze jou ook aardig vinden. Je hebt niks te verliezen. Er is vast wel iemand in je omgeving die je wel beter zou willen leren kennen. 

En pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Je bent nog zo jong. Als je achttien bent kan je een heel nieuw leven beginnen en is alles weer anders. Het zou zo sonde zijn om nu al op te geven.  Je kan verhuizen en een heel nieuw leven beginnen. Wie weet word je dan toch nog heel gelukkig!

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen! ❤️

Liefs Julie 


Reageer