Ik moet het gewoon even kwijt.

  • 23 November 2023
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik voel me zo onbegrepen… Ik heb het zo zwaar mentaal en lichamelijk, mijn moeder weet mijn problemen maar het voelt alsof ze er niks mee doet, de wachtrij van de kliniek duurt zo lang ik trek het echt niet meer… school wordt ook alleen maar zwaarder, naar de diëtist gaan ook eigenlijk gewoon alles.  Ik blijf mezelf maar pijn doen:( Ik wil zo graag opgeven…


8 reacties

Hoi @Iemand13 ,

Wat naar dat je moeder je niet begrijpt... Waar heb je fysiek en mentaal last van? Weet je mentor het?

Reputatie 2
Badge

Hey dankjewel voor je reactie, suïcidale gedachten ,depressie, eetproblemen, angststoornis, dwang stoornis, adhd, zelf beschadigd, en vooral trauma’s door oa pest verleden…. 

Dat is wel heftig…

Misschien kan je naar een psycholoog? Of ga je daar al heen?

Als je school niet meer aankan kan een arts ook een vrijstelling geven. Ik heb zelf ook een eetstoornis en mag überhaupt niet eens naar school (fysiek veel te zwaar).

 

Reputatie 2
Badge

Ja dat is lastig want ik zit in mijn examen jaar….. ik sta in een wachtrij voor een behandel kliniek voor al mijn problemen ( ik slaap daar niet als het goed is) maar t duurt zo fk lang….

Tja lastig. Misschien kan je bij een kliniek met een kortere wachtrij ingeschreven worden?

Ik ga zelf ook naar een ziekenhuis wat verder weg omdat het anders veel te lang zou duren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Iemand13 ,

 

Wat lastig als er zoveel speelt, en je lang moet wachten. Wat goed dat je ook steun zoekt op het forum.

We lezen dat je ook suïcidale gedachten hebt, een eetprobleem, of jezelf pijn doet. je bent natuurlijk altijd van harte welkom om te bellen of te chatten met De Kindertelefoon. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

sterkte! Groetjes,

Mariska 

Reputatie 2
Badge

Ja dat is een goeie, alleen hebben we dat al geprobeerd maar die zeggen dat ik er te slecht aan toe ben voor hun… :(

Reputatie 2
Badge

Dankjewel! Ik zal het een keer doen 

Reageer