Skip to main content

Ik moest mee zwemmen, ik wil dood

• July 1, 2025
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

Ik weet het echt niet meer.

Ik moest perse mee zwemmen terwijl ik echt niet mee wilde. Vervolgens nog gedwongen in een fk bikini ook!

Vervolgens liep mn moeder te zeiken dat ik zo mager ben en dat ik meer moet eten en niet moet afvallen enzo.

Dan gaat ze met anderen lopen praten hierover (ik heb echt zoiets van hou je bek gwn) en vervolgens gaat ze me vergelijken met mn zusje (die ze op dieet heeft gezet) ze zegt dat mn zusje veel zwaarder is. en dan zegt ze dat ze het afwacht en dat ze haar noooooooit op dieet zou zetten omdat dat verschrikkelijk is om je kind aan te doen. (ik keek haar echt aan van wtf lul jij)

pestkoppen zien me in die kut bikini dus daar krijg ik ook nog opmerkingen over morgen. mn zusje mocht letterlijk fking thuisblijven vandaag omdat het warm werd (maar ik moest perse naar die kut school) 

ben 1 keer in t water geweest (gedwongen) en toen kwam mn zusje ineens fking boos nr me toe en ze duwde me onderwater. ze hield me daar vast! Ik dacht echt iets van wtf raar kind wat doe ik nou weer!? vervolgens zegt ze dat ik hetzelfde bij haar deed (ik heb dr nie aangeraakt dus kweenie waar zij t over heeft) misschien heb ik het perongeluk gedaan ofzo maar eeeee tf

ik blijf maar vragen wanneer we naar huis gaan en ze bleef maar zeggen ja zo je zusje wil nog een keer in dat gare smerige kut water springen (niet letterlijk gezegd) nou na een fking half uur gingen we eindelijk en liep mn zusje me in de auto te irriteren tot ik zei dat ze dr bek moest houden.

vervolgens loopt mn moeder tegen me te schreeuwen alsof dr leven dr vanaf hangt

Ik wil gewoon dood. ik wil echt dood. ik wil mezelf weer pijn doen. ik wil gewoon fking dood. ik wil weglopen van huis om van mn leven hier af te zijn. Ik word gek hier.

4 reacties

• July 1, 2025

Hallo eendje 😉

ik dacht even het forum te bekijken, en zie ik dit 😅

sorry,sorry ben moe 😉

Volgensmij snapt jou moeder niet meer wat ze zegt.

Ik eigelijk  heb niet veel nuttigs te zeggen. 

Lieve lieve eendje, jij bent te aardig om het op te geven. Dit is waarschijnlijk weer dom om te zeggen. Maar hou het zelf pijn doen bij een beetje, anders hou je niet meer op. En dat gun ik jou niet 😁. 

Ik hoop dat je morgen niet te veel gezeik krijgt met die kut pestkoppen, niet naar luister. Ze pesten omdat ze zelf onzeker zijn. 

Ter herhaling, jij bent te aardig om hier te stoppen.

Nog 6 tot 7 jaar en je bent er van af 😉😅

Denk niet dat je er veel aan hebt, maar wou je even zeggen dat jij het waard bent. 

Groetjes de badeend die jou aardig vind 😉

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

alsjdbliefft blijf en laat die kut pest honden over je praten ookal is het moeilijk maar je ljjkt me heel aardig dus GA NIET WEG.

ZO is mjn moeder en broertje soms ook😕

Groetjess Xxxxxxxxxxxxxx

(waarschijnlijk heb je hier niks aan )

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • July 2, 2025

Hey ​@Tr0ubl3d 

Dat klinkt als een ingewikkelde dag die je hebt ervaren, waarbij het logisch is dat er intensere emoties omhoog komen. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten. In beide gevallen kan je anoniem  je verhaal  delen of kunnen we met je meekijken naar hoe jij je situatie wellicht kan veranderen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit vertelt!

Groetjes,

Robin59 (De Kindertelefoon)

• July 5, 2025

Hallo lieve @eendje,

Wat een verhaal zeg!
Sorry dat ik zo laat reageer trouwens, ik had hem even niet gezien.

Maar bedenk één ding: zelfmoord is nooit de oplossing. Dat heb ik ook ervaren. Dan denk je van: als ik dood ben is alles voorbij en dan heb ik geen stomme mensen om me heen, maar in de praktijk is er dan altijd wel iemand die dat dan ziet of zo en dan wordt het alleen maar erger.

Bovendien hoef jij helemaal niet dood. ​@Badeend en ik en anderen zijn er voor je op het forum. En misschien gaan wij elkaar nooit in het echt ontmoeten, maar we kunnen elkaar wel zo helpen.

Veel liefs en sterkte van iemand die ook van je houdt! 🖤

PS: Bedankt trouwens dat je me in je handtekening hebt gezet, dat waardeer ik echt heel erg😃