Vraag

ik mishandel..

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Eigenlijk weet ik nie zogoed waar ik moet beginnen maarja ik probeer t zo goed mogelijk te  vertellen wat wss toch nie lukt.

Vanaf dat ik op de  basisschool zat ben ik eigenlijk de hele tijd buitengesloten, gepest en erger en heb ik eigenlijk nooit goeie vriendinnen ofzo gehad waarmee ik erover kon praten, niemand nam me eigenlijk serieus.  Hierdoor ben ik me eigelijk steeds slechter gaan voelen waardoor ik op een gegeven moment ook gewoon niet meer ging eten en ging snijden.. Ik heb het wel tegen mn moeder verteld maar t kwam er eigelijk op neer dat t allemaal mijn schuld was..
Dit werd al maar des te erger toen ik naar de brugklas ging en ik kon me gevoelens nergens meer kwijt. Ik dacht dat ik wel nieuwe vrienden kon maken op mn nieuwe school, maarnee, niemand zag me meestal niet eens. Dag in dag uit, dat sinds het begin dat ik me eigenlijk kan herrinneren.
Maarjea kwilde op n begeven moment toch zoeken op insta naar andere mensen die n beetje tzelfde meemaakten enzo en dus kwam ik in contact met een ander meisje die ook aan selfharm enzo deed. En zij zei zovan doe alsof dat dier al je gedachtes en pesters zijn en sla m verrot.. Eerst was k ofc in shock maarja ze is mn enige vriend dus k moest t wel doen, al was t voor haar.. Dus toen mn ouders sliepen besloot ik snachts naar beneden te gaan om mn kat vervolgens een paar trappen te geven.. Kgeloofde mn ogen niet dat ik dat zomaar kon maarja t voelde goed om hetgene te slaan wat me jarenlang dwarszat, maar t was niet genoeg op n een of andere manier.

(…)

Maar wat moet ik eig doen?? Ik heb er eig nie echt spijt van, behalve dat ik echt niet wil dat iemand drachter komt ofzo :S

i know dat k raar ben, wss neemt toch niemand me serieus ofzo, maar okey

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 9


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hey ik wil ten eerste even zeggen dat het niet jouw fout is en ten tweede wil ik zeggen is je kat degene die je pest of moest hje het gewoon ergens op afreageren als dat zo is kan je een vechtsport uitproberen ofzo want dan kan je alles wat je dwars zit er uit slaan ga ook een keer met je ouders praten over een kidercouch ik heb er zelf een en sinds dien gaat het heel erg goed met mij als je ouders dat niet goed vinden zou ik met iemand anders overleggen of er opties zijn een mentor een leerkracht en heb je ook al geprobeerd om te kijken of je in aanmerking komt als depressie patient want dan kan je alles zeggen en zullen mensen het soms meschien wel raar vinden maar dan kan je professionele hulp zoeken btw een kindercouch kom je inn aan merking tot dat je 18 bent een het is iemand die komt en met jou gaat praten en je kan diegene alles vertellen want ze hebben zwijgplicht ze zullen alleen iets aan andere mensen vertellen als je in gevaar bent en dan moeten ze dat ook aan jou vertellen 

 

ik hoop dat ik een beetje heb geholpen 

GR phemya 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Suicidal666,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Een deel van je bericht hebben we aangepast in verband met regel 9. Wanneer je hier meer duidelijkheid over wil kun je een geldig e-mailadres in je profiel toevoegen, zodat we je kunnen e-mailen hierover.

Sterkte!

Groetjes,

 

Hester 
De Kindertelefoon

 

Heyy

Misschien kun je in de plaats van je kat slaan ( wat wel een beetje zielig is voor het beestje) gewoon je kussen aan flarden slaan, het is lekker zacht dus je bezeert je niet en het heeft er geen pijn van.

Sterkte!

Kaas123

Reageer