ik mis mijn hond

  • 12 July 2022
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Hee, ergens rond 2021 was het zeer waarschijnlijk dat we een puppy zouden krijgen, omdat we daar ineens tijd weer kregen. ik heb daar enorm veel zin in gehad en kon echt niet wachten. eind februari was het zover en haalden we hem op, onze lieve ollie! hij was toen 10 weken oud.  vanwege priveredenen moest hij helaas weer weg na 16 dagen, het is nu juli en ik mis hem nogsteeds. emotioneel ben ik niet helemaal stabiel doordat ik enorm onzeker ben over mijn uiterlijk, en ik vind mezelf dik. het waren maar 2 weken met ollie maar het voelde als een jaar en dat is ook waarom ik hem zo mis, de laatste keer dat ik hem ging uitlaten ging ik met hem ergens alleen zitten en heb ik heel hard gehuild.. ik had verwacht dat ik alleen maar zou huilen vanaf dat hij weg was, maar dat gebeurde niet.. ik voelde me alleen slecht omdat ik me goed voelde ofzo, ik wo echt enorm graag even huilen dat alles er uit kwam, maar dat gebeurde niet. het voelde alsof ik van binnen kapot was maar van buitn voelde het alsof ik nep blij was ofzo, ik voelde me prima maar daar voelde ik me weer stom over. het is best onduidelijk allemaal, maar het punt is dat ik hem enorm mis, hij was echt mijn maatje en ik kan wel janken om oude foto’s terug te kijken van hem..  weet iemand wat ik moet doen? ik wil gewoon mijn maatje terug :(.


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Heyy wat verschrikkelijk! Probeer uit te zoeken waar hij nu zit? Miss kun je hem nog een keertje bezoeken ik heb zelf ook een hond en het is verschrikkelijk om der kwijt te raken lijkt mij

 

Badge

@Flaim_Girl 

 

Ik weet waar hij zit maar dat is helaas heel ver weg..  maar dankjewel!<3

Reageer