Skip to main content
Vraag

Ik mis iemand uit mijn dromen

• September 21, 2025
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Hey,

Ik had laatst een droom waar ik een vriendin had wat ik zelf nog nooit heb gehad.

Toen ik wakker werd en ik realiseerde dat het een droom was was ik echt verdrietig en wilde ik terug naar die droom.

Maar sinds die droom is mijn humeur ook helemaal veranderd en voelt het alsof alleen mijn muziek mij nog blij kan maken.

Ook wil ik sinds die droom heel graag een vriendin hebben.

Is dit normaal / hebben jullie dit ook een keer gehad en zoja hoe zijn jullie van het gevoel af gekomen?

4 reacties

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 22, 2025

Hoi! Ja ik heb het helaas ook eens gehad, maar als ik tips mag geven om van dat gevoel af te komen, Doe dingen die je leuk vind zoals misschien knutselen, sporten etc. :D Fijne dag verder!!! :D

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Dit is best normaal hoor 😢. Soms heb je een droom die zo echt voelt dat je er verdrietig van wordt als je wakker wordt, vooral als het iets is wat je graag wilt, zoals een vriendin.

Het helpt om te onthouden dat het uit een droom komt en dat het oké is om even teleurgesteld te zijn. Doe dingen die je blij maken, zoals muziek luisteren, gamen, sporten of met vrienden zijn. Dat helpt je weer beter voelen.

En onthoud: het komt vanzelf wel met een vriendin, je hoeft het niet te forceren 💛. Het is gewoon normaal dat je soms zo voelt.

xx liefs Wolf 🐺

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy ik had ook zo een droom (ik ben hier 3 keer naar terug gekomen) en het kan fijn zien hier af te komen ik vind t grappig zelf om diegene uit mn dromen te tekenen miss kan dat helpen eerste keren werkt t nie goed later kun je die persoon zelf uit je hoofd zien en ga je mensen zien die eruit zien als die persoon (ik was verliefd op iemand uit mn dromen oke?) maar als je een vriendin wilt zeg ik ga ervoor maak een vriendin of als je t romantisch bedoelde dan hoop ik dat je jouw persoon snel vind 

nog steeds anoniem 1305 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 28, 2025

Ja dat is heel jammer heb dat soms ook dat ik deze nacht een leuke droom heb en ik de volgende ochtend niet waneer wil worden maar toch moet een je eigelijk de volgende nacht weer verder wilt in die droom