Skip to main content
Vraag

ik merk dat het slechter gaat.

• 24 februari 2025
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik ben zeepsopje,

Ik heb al verteld in andere topics over mijn slaapproblemen, het word allleen maar slechter volgensmij. Ik heb zo veel spijt van vroeger, door het blijven zitten in hetzelfde klas dat mijn vriendin alleen in de klas zou zijn als ze weer op school zou zijn. Ik had mijn toetsweek beter moeten doen. Ik zie ook steeds dezelfde beeld van mijn vriendin die huilend op bed ligt. Het gaat niet meer weg. Ik had geprobeerd om haar te troosten het werkte niet, ik had het nog beter moeten doen in plaats van meehuilen. Ik weet niet of het een trauma is, maar het beeld blijft en ik ben er nog steeds verdrietig van. Ze verdient het niet om depressief te zijn, niemand verdient. Maar kortom met mij gaat het weer slecht, ik ben alleen nog naar moe en maak weer vaker ruzie.

Groetjes Zeepsopje 

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2526 reacties
  • 24 februari 2025

Hey! Ik snap je schuldgevoel maar dat hoef je echt niet te hebben! Je hebt je best gedaan en het is super lief dat je klaar staat voor haar! Zij verdient dit niet, en jij ook niet hoor 😘 je hoeft niet zo streng voor jezelf te zijn, je verdient zelfs een heel groot compliment en een knuffel voor hoe je bent en wat je over hebt voor iemand waar je om geeft! Echt waar! Ik denk dat anderen het met me eens zijn.  Veel sterkte en geef jezelf een compliment en knuffels! 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 25 februari 2025

Hoe moet ik dit oplosssen dan? Ik heb al bijna een maand denk ik erg slecht geslapen volgensmij maar 4 uur slaap ofzo misschien minder. Mijn ouders begrijpen het niet echt. Dus het word lastig om met ze te praten

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen