Vraag

ik mag mijn moeder's vriendin niet

  • 19 March 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoiii iedereen

Ik weet niet wat ik moet doen. Ongeveer een jaar geleden is mijn moeder vrienden geworden met mijn buurvrouw. Het probleem is dat ik haar niet mag en zij mij volgens mij ook niet. Het werd al best snel duidelijk, maar ik probeerde heel hard om haar een beetje te mogen. Ik deed zo veel mogelijk om een beetje aardig over te kommen zodat ze mij aardiger/leuker zou vinden. Maar niks is veranderd het irritante is dat ze mijn vader en zusje wel mag. Ze mag mijn zusje zelfs zo erg dat ze bij alles slecht of goed een cadeau aan haar geeft. “oh je bent gevallen op je knie hier heb je een knuffel.” “oh je mag naar een andere klas hier heb je een warme deken.” En ik vind het fijn dat mij buurvrouw zo om mijn zusje geeft, maar als ze mij ziet zegt ze “oh hahahaha durf je dat wel straks laat je iets vallen.” “oh nee maak je geen zorg dat is gewoon hoe ik ben iedereen waar ik eerst woonde deed dat.” “je moet gewoon niet zo gevoelig zijn en het niet naar hart nemen.”(ik en mijn zusje schelen trouwens maar 1,5 jaar)  En ik probeer het te negeren maar het is soms heel moeilijk al helemaal als ik thuis kom na een moeilijke dag op school en ik haar zie. Maar ik wil het ook niet verpesten voor mijn moeder, want na dat ik en mijn zusje waren geboren had ze nooit echt meer vrienden.

Dus ik wil heel graag blij zijn voor mijn moeder ,maar dat is moeilijk als die vriendin zo doet.

Wat denken jullie wat ik zou doen? Want ik wil ook niet dat deze vriendschap fout gaat door mij.

Byeeee


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hoii, 

wat vervelend dat die buurvrouw zo tegen jou doet. 
 

zoals je al zegt; proberen haar te negeren is de beate optie, en als je haar ontwijkt, kan ze ook moeilijk vervelend gaan doen. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer