Skip to main content

Hallo,

Ik zit met een meisje in de klas alleen de laatste tijd vallen me dingen op. Ze is rustiger en stiller dan normaal en ze heeft opeens armwarmers aan ofso van die lange mouwen vanaf je pols tot ongeveer boven op je arm, ook draagt ze meer lange kleding. Nu maak ik me dus fk veel om haar of ze wel oke is. 

Dus zijn dit slechte tekens en zoja wat moet ik doen?

hai isdit opeens ofkan het ookkomen omdat het winteris dat ze lange dingen draagt?

anders in er misschien een kans dat ze aan sh doet

ik zeg nikis maar de meeste mensen diee ik ken waarmee dit gebuerde deden allemaal sh(4 personen)

ik zeg niet dat ze het doet maar ik zeg ook niet van niet

en heeft ze vrienden als datniet is probeer wat vaker naast haar te zitten in de les wat aardiger te doen probeer haar te helpen door gwn aardig te zijn

hope this helps


ja ze heeft wel vriendinnen enzo maar het valt me gewoon op ofso ze is opeens ja anders en ik maak me echt zorgen en voel me daardoor zelf ook minder ofso want ik wil niet dat haar iets overkomt


hee, ik zou zeggen als je haar snap hebt vraag hoe het gaat en laat weten dat je er voor haar bent! Dat is het minste dat je kan doen


het kan zijn dat ze iets mee heeft gemaakt dat ze zich zelf schaamt voor haar lichaam of ze heeft zichzelf gesneden op de arm en verbergt het xxx 

( naam verwijderd door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )


Reageer