Ik loop vast

  • 7 November 2021
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik zit nogal met een groot probleem door alles wat er in mijn leven gebeurd kijk maar in mijn vorige topic’s. Lukt niks meer ik haal alleen maar slechte cijfers, kan me huiswerk niet maken. Mijn leven valt elke dag weer als domino stenen uit mekaar. Ik blokkeer met alles sommige mensen in mijn direct omgeving merken het ook ik merk dat ze liever niet met me praten omdat ze iets vreemd bij me voelen. Weten jullie hoe ik mijn leven weer op de baan krijg ben ten einde raad.

Lucky


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hey hey.:slight_smile:

Wat naar dat je je zo voelt. but first weet dat je niet alleen bent ik ben er voor je en ik weet zeker genoeg anderen ook, je kan altijd naar de kindertelefoon belle en appe en op het forum komen. je bent welkom op mijn pagina en je kan naar 113 bellen. 

Het is heel belangrijk om hier over te praten bijvoorbeeld met een vertrouwens persoon, je kan ook je gevoelens op schrijven. En als je het met je docent bespreekt kan je waarschijnlijk uitstel krijgen voor opdrachten. Het is belangrijk om aan jezelf te denken en dan gaat de rest maar wat langzamer. alles op jou tempo. En je klinkt als zo sterk en aardig persoon. je komt er wel uit en ik ben er met de rest om je op te vangen als het mis gaat :) want je hoeft het niet alleen te doen. En het is helmaal niet erg dat je rsut nodig hebt. dan zit je hoofd gewoon vol en ik denk dat mensen dat wel snappen. en amders zijn ze gewoon raar

hopelijk heeft het iest geholpen ookal is het maar een muizen stapje haha.

liefs mij :hearts:

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hey Lucky,

Wat heel erg kan helpen je leven weer op de baan te krijgen is een doel voor jezelf stellen. Dat je bedenkt dat je iets wil bereiken. Dat kan voor school zijn, maar ook iets anders, als jij het maar leuk/interessant vindt.

Ook al blokkeer je veel mensen, het is toch handig om met iemand erover te praten. Dat kan erg opluchten en dan kan die persoon jou ook verder helpen. Jij staat er echt niet alleen voor!

Het kan ook helpen om af en toe iets te doen wat je heel leuk vindt of jou rustig maakt. Dat kan echt van alles zijn.

Je kan natuurlijk ook altijd met de kindertelefoon bellen of chatten. Zij begrijpen jou wel en kunnen je misschien ook helpen als je daar behoeften aan hebt.

Groetjes iemand.

Badge

Vraag aan mensen die je goed kent of die samen met je een Challenge willen aangaan. Als je een goed cijfer haalt krijg je bijvoorbeeld een paar cent/euro of iets lekkers, maar als het een slecht cijfer is  moet jij iets doen, zoals bijvoorbeeld een dansje of een paar cent/euro geven. 

Kan ook door bijvoorbeeld te zeggen:Bij een goed cijfer een taart bakken en bij een slecht cijfer geen taart bakken. Gewoon een extra motivatie

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Lucky,

het is vervelend om te horen dat je je zo voelt en ik denk dat het belangrijk is om iemand te zoeken bij wie je alles kwijt kunt. Dat kan een vriend/vriendin zijn, een ouder of een vertrouwenspersoon op school of ergens anders. Meestal lucht het heel erg op om iets gewoon even kwijt te kunnen, dus misschien kan je eens de kindertelefoon bellen. Je kunt ook op papier schrijven wat je voelt, dat kan ook opluchten. 

Reputatie 4
Badge +2

Er zijn al ontzettend veel dingen genoemd die zouden kunnen helpen. Ik wil alleen nog zeggen, 

 

BLIJF PRATEN LIEVERD, JE KUNT HET! IK WENS JE ALLE KRACHT DIE JE NODIG HEBT!! JE BENT SUPER STERK❤

Reageer