Ik leef niet meer

  • 9 October 2021
  • 12 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik ben al dood ik heb me nog niet van kant gemaakt maar zelf nu al ben ik dood. Ik lach tegen iedereen die het wil, maar ik ben echt doodmoe van mezelf. Ik heb alle hulp gehad die ik kan krijgen gehad. 113 een sessie ik heb het aan een vriend verteld ben naar de vertrouwenspersoon geweest maar niks help meer. Iedereen heeft het over wat hij voor zich ziet in de toekomst maar ik zie niks meer dan een zwart gat. Ik zie de nut van het leven niet meer.

Lucky


12 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Rot om te horen dat je zo diep zit , ik wou dat ik kon helpen Lucky . Probeer te denken dat er ooit wel leukere tijden aankomen en doe nu niks onherroepelijks . Veel liefs en steun !  Ianka 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Lucky,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

 

Groetjes,

Femke N

De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +2

Hee lucky!

Wat naar om te lezen. Weet dat na regen zonneschijn komt. Je bent een mooi mens, en het komt goed. Is er toevallig niet nog een docent waarmee je goed overweg kunt? Je kunt altijd naar de kindertelefoon of 113..daar ben je safe! YOU CAN DO THIS! I BELIEVE IN YOU.

als er wat is, laat maar weten.

 

Liefs, Lianne❤

don’t give up <3

Hey Lucky!

Ik was een jaar geleden ook zo erg in die staat. Ik wou dood, en woe er echt een eind aan maken. Maar doe het alsjeblieft niet. Ik ben met een therapeut gaan praten en die heeft me ontzettend geholpen.  Probeer echt om hulp te vragen, het is het zooooo niet waard. Als ik het gedaan zou hebben zou ik zo veel mooie dingen gemiste hebben. Blijf het volhouden, het word echt beter!!!! Serieus, dat meen ik. Mn motivatie die ik zelf heb is dat ik iedereen fout ga bewijzen die dacht dat ik dit niet kon. Ze bewijzen dat ik sterker ben. Ik will ook nog veel dingen doen, zoals mn bucket list afmaken. Ik hoop dat je echt nog een rede vindt om te blijven!

Ik hoop dat je oke bent, het komt echt goed! :) 

Heyy Lucky:wave:

 

Ik herken het gevoel wat je hier beschrijft echt heel erg.

Ik weet daardoor ook niet zo goed wat ik je moet vertellen eigenlijk. Misschien durf je toch nog een keer met iemand te praten over hoe je je voelt.. En je kan zoals de anderen ook al zeggen ook altijd een keertje bellen of chatten met de kindertelefoon als dat je prettig lijkt.

 

Onthoud echt goed dat jij er toe doet! Er komen weer betere tijden aan en en er is echt licht aan het einde van de tunnel, ook bij jou!

Jij bent een mooi mens en jij bent het waard om hier te zijn! Ik geloof in je en het komt echt weer goed:heart:

 

En als je meer kwijt wilt ben je ook altijd welkom bij ons op het forum! Wij zijn er ook allemaal voor je:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +4

Ik vind het echt fijn over jou jullie me steunen zonder me over me te ordenen of me zelf maar te kennen

LOVE JULLIE ALLEMAAL

Liefs Lucky 

Reputatie 4
Badge +4

Gaat het intussen al wat beter ?

Reputatie 5
Badge +4

Niet echt heb het gevoel alsof ik elke moment in tranen kan uitbarsten ook al gebeurt het niet heb mezelf ook gisteravond voor het eerst gesneden

Reputatie 4
Badge +4

Niet doen dat snijden please Lucky  :(

Reputatie 5
Badge +4

Je hebt gelijk @Ianka maar ik kon me op dat moment even niet inhouden voelde me te rot om de gevolgen er van in te zien 

Reputatie 4
Badge +2

Ik wou dat ik mensen een dikke knuffel kon opsturen.. 

Reageer