Skip to main content

ik krijg adem, maar ik adem niet, ze luisteren, maar ze horen me niet.

 

dit is hoe ik me elke dag voel. 

Hey, 

Hoe jij je voelt lijkt me heel naar, heb je misschien enig idee hoe het komt dat jij je zo voelt? 
<3


@J8j8 

Zelfmoordgedachten 

 

Neem een kijkje bij 113 Misschien kan hun je helpen 

 


hey, dankjewel, en nee ik heb echt totaal geen idee hoe ik me zo voel..


Hoi @romyx1 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 


Voel je je de hele dag zo? Of zijn er ook momenten dat je iets leuks doet en je je beter voelt? Als je je beter voelt moet je proberen die momenten vast te houden. En als je je slecht voelt kan je dan terug denken aan de leuke dingen.


ik kan me inbeelden dat het gevoel dat jij voelt super naar is.

probeer de leuke momenten van de dag te onthouden. dus door al de troep de schatten te vinden als je begrijpt wat ik bedoel.

 

en mocht je zelfmoordneigingen hebben. probeer te denken aan mensen om je heen die je wel hebt, of aan een mooie toekomst voor jezelf. ik las iets over pesten in 1 van jouw topics. de pesters gaan vroeg of laat weg. je moet lang genoeg volhouden zodat je kan laten zien dat jij sterker bent dan hen

 

 

grtzz


Reageer