Vraag

ik leef alleen nog voor mijn vrienden


Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik snij mezelf elke dag en het enige moment waarop ik niet dood wil is als ik met mn vrienden ben. Ik denk heel vaak aan zelfmoord, maar dat kan ik mijn vrienden niet aandoen, en ik wil ook zelf nog lol hebben met mijn vrienden. Ik durf geen professionele hulp in te schakelen want dan komen mijn ouders erachter en dat wil ik echt niet. Ik weet niet wat ik moet doen en ik weet ook niet of het vanzelf over gaat, maar als het zo door gaat loopt het fout af.

Ps ik weet niet of mijn vrienden dit ooit lezen maar ik hou van ze allemaal


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Snijden is zonde. Vooral iemand als jij. Je zit zelf heel erg in probleem, maar je gaat gewoon mensen helpen op De Forum . Dat vind ik fantastisch.  Misschien kan deze Topic je helpen

 

Je moet echt met een vertrouwenspersoon praten . Misschien kindertelefoon ??? Terugchat lijkt iets voor jouw probleem. 

 

Crazygirl_ 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Anoniem020 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

- Sascha | De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Mn vrienden zijn mijn enige vertrouwenspersonen

Mn vrienden zijn mijn enige vertrouwenspersonen

Dan ga je daarmee praten!

Reageer