Skip to main content

Halloooo,

ik ben J (en ik ben 15), ik heb een probleem/verslaving. ik krijg graag aandacht van oudere mannen, ik ben al in meerdere relaties geweest met oudere mannen (van 10 jaar tot nu), en ze waren ongv tussen de leeftijden (19-45).

vroeger deed ik het alleen online maar in de afgelopen 2 jaar ben ik ook in het echte leven begonnen, met wild vreemde mannen flirten op stations en in de stad,vrienden van mijn ouders, maar ook vaders van vrienden van mij.

ik weet dat het eigenlijk niet oke is dat ik met oudere mannen flirt, zoen en seksuele dingen met doe, maar ik vind het leuk.

ik krijg ook aandact van jongens rond mijn leeftijd maar het is nooit zo leuk en lekker als bij oudere mannen. ik weet niet waarom.

ik kon er altijd wel mee omgaan, maar de laatste tijd voel ik me er steeds slechter over.

elke keer als een mannelijke docent mij een compliment geeft is het in mijn hoofd seksueel, elke keer als een man met mij praat maak ik het seksueel en voel ik me aangetrokken (ook al zijn ze niet heel stereotypisch "knap of aantrekkelijk", ik vind het eigenlijk leuker als ze er iets minder "aantrekkelijk" uit zien.)

het is eigenlijk een beetje in de weg komen te staan nu ik als ik geen aandacht krijg van hun dat ik verdrietig wordt. 

ik weet niet hoe ik hulp kan zoeken. elke keer als ik tegen mijzelf zeg dat ik stop met oudere mannen opzoeken,doe ik het toch weer. 

 

weet iemand wat ik moet doen?

ik hoop dat ik het een beetje kon uitleggen

 

grtjes - JJ

Hoi @JJTINSELTOWN ,

 

We lezen dat je sekuele dingen met oudere mannen, dus volwassenen, hebt gedaan en nog wil doen. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Goed dat je erover wil praten!

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 


@JJTINSELTOWN 
Ik herken je verhaal, ikzelf ben al vanaf mijn 11e verslaafd aan het verleiden en aandacht van mannen vanaf 18 tot ongeveer 40 jaar.. Vooral vaders van vriendinnen en 2 vriendjes van mijn moeder..het gevoel ze te verleiden en ze kon winnen en het stiekeme heb ik nog steeds.. En wil er niet mee stoppen ik doe het echt bewust en geniet er van.. Sinds kort verlang ik ook naar het proberen met een vrouw.. Maar dat vind ik ook wel weer beetje eng.. Ik accepteer het inmiddels dat ik zo ben..in mijn omgeving weet niemand er van.. Daar begin ik moeite mee te krijgen omdat ik merk dat ik er de behoefte aan heb om er over te praten.. Maar er zullen weinig mensen begrijpen waarom. 


Ik begrijp jullie.

Ik heb een verhaal wat ik hier zelfs niet kwijt wil. Misschien wel persoonlijk 

 


Reageer