Halloooo,
ik ben J (en ik ben 15), ik heb een probleem/verslaving. ik krijg graag aandacht van oudere mannen, ik ben al in meerdere relaties geweest met oudere mannen (van 10 jaar tot nu), en ze waren ongv tussen de leeftijden (19-45).
vroeger deed ik het alleen online maar in de afgelopen 2 jaar ben ik ook in het echte leven begonnen, met wild vreemde mannen flirten op stations en in de stad,vrienden van mijn ouders, maar ook vaders van vrienden van mij.
ik weet dat het eigenlijk niet oke is dat ik met oudere mannen flirt, zoen en seksuele dingen met doe, maar ik vind het leuk.
ik krijg ook aandact van jongens rond mijn leeftijd maar het is nooit zo leuk en lekker als bij oudere mannen. ik weet niet waarom.
ik kon er altijd wel mee omgaan, maar de laatste tijd voel ik me er steeds slechter over.
elke keer als een mannelijke docent mij een compliment geeft is het in mijn hoofd seksueel, elke keer als een man met mij praat maak ik het seksueel en voel ik me aangetrokken (ook al zijn ze niet heel stereotypisch "knap of aantrekkelijk", ik vind het eigenlijk leuker als ze er iets minder "aantrekkelijk" uit zien.)
het is eigenlijk een beetje in de weg komen te staan nu ik als ik geen aandacht krijg van hun dat ik verdrietig wordt.
ik weet niet hoe ik hulp kan zoeken. elke keer als ik tegen mijzelf zeg dat ik stop met oudere mannen opzoeken,doe ik het toch weer.
weet iemand wat ik moet doen?
ik hoop dat ik het een beetje kon uitleggen
grtjes - JJ