Ik kreeg de schrikvanmijn leven.

  • 20 August 2023
  • 9 reacties
  • 629 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Hallo iedereen!

Ik ging vandaag zwemmen met mijn zus, en toen we gingen omkleden onweer naar huis te gaan hoorde ik Jongens stemmen bij het omkleden voor de Dames, en ik was even vergeten dat dat niet bij elkaar mocht, maar ik dacht wel al van: “Als ze maar niet bij me gaan gluren.” ik ging rustig verder met omkleden en was inmiddels al in ondergoed toen ik me omdraaide en naar  boven keek, ik schrok me kapot en kon geen woord meer uitbrengen maar mezelf nog net bedekken met mijn jurk die ik vast had, want daar stond een jongen van14/15/16 naar mij te gluren. Ik zag dat hij ook schrok, want hij begon gelijk naar zijn maat te roepen dat hij moest opschieten. Gelijk ging hij naar beneden en hij ging naar zijn maat. Ik snel omkleden en weg daar met mijn zus, die niks door had gehad.

 

Nu wil ik eerst even een vraag stellen aan de jongens hier vooral (meisjes mogen ook antwoord geven)

Hebben jullie wel eens over een hokje gegluurd?

En zo ja waarom? En hoe oud was je toen?

Ik vond het nogal raar, maar ergens voelde ik me ook een soort van gevleid? Ik bedoel ik ben 13 maar ik ben wel ongeveer uitgegroeid (ik bedoel mijn rondingen) maar ik snap het nog steeds niet. En ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Ik heb het wel gezegd tegen mijn zus, en zij vond het ook raar, nog een vraag voor de meiden (jongens mogen ook antwoord geven) :

Is het jullie ook weleens gebeurd?

Zo ja hoe reageerde je?

-OnlyMe


9 reacties

Hoi @OnlyMe ,

Ze hebben je niet gefilmd hoop ik?

 

Ik heb zelf zoiets nooit gedaan.En ik ben het ook niet van plan🙂

Reputatie 7
Badge +12

Nee, het was maar 1 iemand, en zijn maat zat in een ander hokje, en ik zag niet iets van een telefoon, gewoon een gezicht en armen.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben doodsbang voor het idee dat er naar me gekeken wordt zonder dat ik het weet. Vooral in een plek zoals een kleed hokje. Meestal droog ik me af met m'n badpak aan en trek ik m'n kleren erover aan en dan wissel ik mijn badpak met mijn onderbroek thuis om. 

Zelf (denk ik) is er nog nooit bij mij in het hokje gekeken maar het kan zo gebeurt zijn zonder dat ik het door had. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @OnlyMe

Ten eerste wil ik effe kwijt dat meiden ook kunnen gluren en niet alleen jongens.

 

Ik heb nooit over hokjes heen gekeken maar snap wel een beetje waarom andere het doen, ze willen gewoon andere kinderen van hun leeftijd naakt zien. 

Gelukkig filmde hij niet want dat kan echt niet, ik heb wel eens gehoord dat er is gefilmd toen ik ook daar was, niet zo'n fijn gevoel.

O ja, ik ben 14

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +12

Dank voor je reactie! Ik ben er van overtuigd dat (sommige) meiden dat ook doen en kunnen, dat is de reden dat ik bij sommige vragen die vooral naar jongens of meisjes gericht waren, dat het andere geslacht ook antwoord mag geven op de vraag.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. @OnlyMe  dat is echt dom gedrag van zo'n jongen vind ik.  Ik snap het ook niet, je ziet mensen toch ook gewoon buiten lopen en volgens mij zie je dan ook wel of je iemand  knap vind of mooi vind. Over een hokje gaan gluren vind ik dom.  Ik heb wel eens over een hokje geleund om iemand nat te gooien voor de lol als ze goede vrienden zijn, maar dat is wat anders. Niet om stiekem te kijken als iemand zich omkleed dat is gemeen. En het hoort niet en ik heb daar geen behoefte aan. Ik zou dan gewoon buiten openlijk iemand een compliment geven dat ze er leuk uitziet ofzo. 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey,

Ik vind dat echt raar en dom gedrag! Zoiets hoort echt niet! Ik heb nog nooit over een hokje gegluurd en ga dat ook echt niet doen.  Het is gelukkig bij mij ook niet gebeurd. Maar het kan echt niet hoor!

Adios!

Reputatie 2
Badge

paar jaar geleden heb ik (ik ben een jongen) eens een meisje gehad die over het muurtje naar mij gluurde in de toiletten van het zwembad. Vrouwen toiletten blok lag naast mannen toiletten blok. Stond ik daar netjes te plassen in het urinoir, kijk ik toevallig naar boven en recht in de ogen van een meisje. Ja dat was schrikken. Ze trok zich snel terug maar ik weet niet hoe lang ze heeft zitten kijken. Achteraf dacht ik, ik had moeten om lopen om haar aan te spreken maar op het moment zelf weet je niet goed wat je overkomt haha. Ik vond het achteraf nooit erg of zo maar ik was ook wat in de war haha

dat ik dat nog weet na al die jaren is toch een teken dat het impact heeft gehad.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou echt gaan gillen als het bij mij gebeurd hoor! Zo hersenloos! Als je iemand knap zeg het dan. Je maakt degenes dag een stuk beter en misschien krijg je een date als je aardig bent;) Ik heb nooit gegluurd en ik ben ook niet van plan om zoiets doms te doen! Ik ben gelukkig denk ik nog nooit begluurd, maar nu ik zoiets hoor ga ik voorzichtig zijn vooral bij de pashokjes en kleedhokjes(Of hoe je het ook noemt : D)

Liefs xxx Banaantje <3

 

Reageer