Hallo iedereen!
Ik ging vandaag zwemmen met mijn zus, en toen we gingen omkleden onweer naar huis te gaan hoorde ik Jongens stemmen bij het omkleden voor de Dames, en ik was even vergeten dat dat niet bij elkaar mocht, maar ik dacht wel al van: “Als ze maar niet bij me gaan gluren.” ik ging rustig verder met omkleden en was inmiddels al in ondergoed toen ik me omdraaide en naar boven keek, ik schrok me kapot en kon geen woord meer uitbrengen maar mezelf nog net bedekken met mijn jurk die ik vast had, want daar stond een jongen van14/15/16 naar mij te gluren. Ik zag dat hij ook schrok, want hij begon gelijk naar zijn maat te roepen dat hij moest opschieten. Gelijk ging hij naar beneden en hij ging naar zijn maat. Ik snel omkleden en weg daar met mijn zus, die niks door had gehad.
Nu wil ik eerst even een vraag stellen aan de jongens hier vooral (meisjes mogen ook antwoord geven)
Hebben jullie wel eens over een hokje gegluurd?
En zo ja waarom? En hoe oud was je toen?
Ik vond het nogal raar, maar ergens voelde ik me ook een soort van gevleid? Ik bedoel ik ben 13 maar ik ben wel ongeveer uitgegroeid (ik bedoel mijn rondingen) maar ik snap het nog steeds niet. En ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Ik heb het wel gezegd tegen mijn zus, en zij vond het ook raar, nog een vraag voor de meiden (jongens mogen ook antwoord geven) :
Is het jullie ook weleens gebeurd?
Zo ja hoe reageerde je?
-OnlyMe