Ik ben een jongen van 17 uit x ( plaatsnaam verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit ) , mijn relatie van 3 en een half jaar is begin oktober geëindigd, ik ben er nog steeds kapot van, ik heb verder genoeg vrienden en ben inmiddels weer aan het daten met een geweldig meisje via internet, toch voelt het nog steeds alsof er iets mist, wat wij hadden was volgens mij echt speciaal en ik heb nooit gewild dat het eindigde, we hadden afgesproken vrienden te blijven omdat we voor de relatie ook hele goede vrienden waren, ze doet nu echter al een maand heel koud en chagrijnig tegen me iedere keer als ik vriendschappelijk contact op zoek. Het kan ook zijn dat ik paranoïde ben, maar ik heb ook het idee dat het meisje waar ik op internet mee praat een ontmoeting met mij aan het vermijden is, we hebben namelijk al 5 keer een afspraak gemaakt maar iedere keer kan ze op het laatste moment opeens niet meer, gisteren zei ze zelfs dat ze een berichtje zal sturen wanneer ze vertrok en sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord, heel vreemd, aangezien we wel bijna elke dag leuke gesprekken voeren in de chat. Wat moet ik doen? om toch verder met mijn hele leven te gaan, want nu voelt het alsof ik alles voor niets doe, ik heb simpelweg één iemand nodig aan wie ik mijn liefde altijd kan geven en die er altijd voor me is, zonder dat kan ik gewoon niet leven.