ik kan niet over mijn ex komen

  • 30 January 2024
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hey, 

Ik ben een 16 jaar oud meisje en ik was dus in een relatie die 21 maanden duurde, het was mijn eerste relatie en ik deed heel erg me best voor ons. Tijdens deze relatie ging mijn ex meerdere keren flirten met andere meiden en dat heeft mij mentaal heel hard gepakt, hij was ook heel manipulatief, loog de hele tijd en gebruikte mij maar ik bleef hem maar opnieuw kansen geven omdat ik van hem hou en omdat ik dacht dat hij de enigste was die er ooit voor mij zou zijn en van mij zal houden.. ik dacht dat hij echt zou veranderen. Hij was nooit verandered en hij bleef het maar steeds opgeven en dezelfde fouten maken, we namen heel veel pauzes en hadden het heel vaak uit gemaakt maar dan waren we dezelfde dag weer bij elkaar. Ik was te hecht geraakt aan hem en ik liet hem mijn leven vernietigen.  Niet zo lang geleden werden zijn berichten steeds korter en korter totdat het alleen maar 1 woord per bericht was, hij speelde de hele tijd dom en deed alsof hij niet weet waar ik het over heb dus begon ik een beetje afstand te nemen voor 1 week om te kijken of hij contact met mij zou opnemen om dingen goed te maken wat dus niet gebeurd is dus maakte ik het uit en biechte hij de waarheid op. Hij is dus al 3 maanden op een andere meisje verliefd, en hij flirt dus al een paar weken met haar. In de week dat ik afstand nam vroeg hij haar om verking en nu zijn ze in een relatie. Ik probeerde met hem te praten over hoe ik mij voel enzovoorts maar het boeit hem allemaal niet, hij zegt dat hij niet meer aan mij denkt en dat hij niet meer van mij houdt. Hij wilt ook geen contact meer met mij omdat hij mij irritant vindt en omdat hij er niet van houdt om met mij te praten. Ik probeerde een gesprek met hem aan te gaan en hij was gewoon zo cold en gemeen tegen mij. Ik ben zo hulpeloos en ik weet niet wat ik moet doen. Hij heeft mij niet eens bedankt of zijn excuses aangeboden voor alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik probeerde zo hard tijdens deze hele relatie en ik deed zo erg mijn best voor hem en voor ons en nu kan hij niet eens luisteren naar hoe ik me voel door hem. Ik vind het zo jammer dat het ons niet is gelukt en het doet gewoon pijn. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en hoe ik over hem heen moet komen, ik weet dat jij mijn liefde niet verdiendt maar het is gewoon niet eerlijk dat hij zo makkelijk over mij heen is gekomen en mij zo snel heeft vervangen terwijl ik nog steeds lijd vanwege hem. Heeft er iemand misschien tips over hoe ik over hem heen moet komen en veder moet gaan met mijn leven zonder hem?


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik zie dat je bericht al van een paar maanden terug is, hopelijk gaat het nu al beter met je! Wat bij mij helpt om over iemand heen te komen is afleiding zoeken, leuke dingen doen, maar ook gewoon lekker uithuilen wanneer dat nodig is, en ZEKER GEEN contact met diegene opnemen als ik liefdesverdriet heb, want dat maakt t alleen maar erger. Hopelijk heb je hier iets aan :)

Reageer