Skip to main content

Hallo ik ben een jonge die al 7 jaar ofzo met depressie zit maar heb een vraagje,omdat ik normaal altijd zou janken als ik me sad voel of gwn wil janke om ff alles los te laten maar sinds kort kan ik dit niet meer ik kan nimeer janken.ik heb zelfs iemand gehad die dood is gegaan waar ik heel veel van hou en normaal ben ik dan altijd de gene die het meeste jankt erover dan maar nu heb ik zelfs daar niet gejankt is dit iets van een ziekte of komt dit door mijn depressie,en ik voel nog steeds gwne gevoelens maar kan gewoon niet janke weet iemand wat ik moet doen?

Nouja ik zal het heel simpel houden, het lijkt erop dat je huilen bent ontgroeid. Omdat je zoveel en zovaak hebt gehuild is het "op" als het ware. Je gaat nog wel huilen, maar het komt allemaal niet zo makkelijk meer. Daar valt verder weinig aan te doen. 


Maar is er geen enkele manier waarmee ik kan zorgen dat ik terug kan wenen ofniet?


Zou je graag willen huilen dan? Je kan ook je emoties op een andere manier uiten, je hoeft niet te huilen als je dat niet kan. Soms lucht huilen wel op, dat geef ik toe. Maar ik kan zelf ook bijna nooit huilen. Misschien helpt het als je een keer verdrietig bent om naar verdrietige muziek te luisteren, dan kan je misschien makkelijker huilen. Verder weet ik het ook niet echt.

J8j8


hier is er een playlist waarmee je kan huilen, denk aan alle slechten herinneringen in jou leven of vragen waar je geen antwoord op kan vinden, zo dwing ik mezelf om te huilen

ik hoop dat ik jou hiermee geholpen heb  x

 


Het is heel normaal voor jongens dat ze niet meer kunnen huilen tijdens de pubertijd, ook al zouden ze dat wel willen. Dat komt door je hormonen, met name Testosteron. Ik snap dat het wel vervelend is. Mijn enige advies is, hou het niet tegen als je wel het gevoel hebt dat je gaat huilen.


Reageer