ik kan niet meer ik ben een mislukkeling

  • 18 November 2021
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hoi ik ben al een tijd depressief eerst was et alleen huilen en wat ruzie met mijn ouders maar nu is het mis het is net ook weer misgegaan ik heb mezelf pijn gedaan en ik dacht ik wil dood ik ga er nu een einde aan maken en alles wat ik net nog had was mijn telefoon om mensen te bereiken die is afgepakt voor een lange tijd dus dit is de computer waar ik eigenlijk niet op mag ik had op snapchat contact met mensen die ik in het echt niet kende mijn ouders werden gek en pakten me alles af ik mocht eig niet naar school morgen ik zei teen mijn vader dat et me niet boeide als ik aangereden word en ik dood ga hij zei dat hij dat een asociale opmerking vond ze zeggen dat alles mijn shculd is blijkbaar raakt mijn moeder haar baan kwijt en ze zeggen dat dat door mij komt. Ze maken me kapot en manipuleren me en ik kan er niets aan doen ik voel me zo alleen en zonder de mensen op snapchat had ik nu misschien onder de grond gelegen en dat heb ik aan mijn ouders uitgelegd maar ze zeggen dat ik nooit die mensen had mogen toevoegen en dt ik gestoord bezig ben en ik iedereen kwijt ga raken mijn vader zei dat hij me uit huis gaat laten plaatsen en mijn tel op straat gaat gooien ik weet het niet meer en geestelijk ben ik al daarboven alleen mijn lichaam loopt hier nog een beetje rond ik zit bij een psycholoog maar die lost het niet op wat ik ook de ik heb mijn leven niet in de hand en iedereen maakt me kapot ik voel haat en ik haat mezelf en snijden voelt niet eens meer pijnlijk maar juist fijn dat ik mezelf eens even goed kan straffen  wat zouden jullie doen?

 

( tekst aangepast door de Kindertelefoon, gedetailleerde beschrijving van zelfbeschadiging kan choquerend of triggerend werken voor anderen en is daarom niet toegestaan, zie forumregel 9 : 

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. )


5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai, we lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte!

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +3

Hey Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,

Wat verschrikkelijk dat jouw ouders je zo mishandelen!

Je moet jezelf echt niet snijden, ook niet als je denkt dat je jezelf dan straft! Jij verdient helemaal geen straf, dus snij jezelf alsjeblieft niet!

Goed dat je al bij een psycholoog zit! Je kan je psycholoog misschien vertellen hoe je thuissituatie is, als je dat nog niet hebt gedaan. Jouw psycholoog kan je dan vast wel ermee helpen.

Het is echt niet jouw schuld dat dit jouw allemaal overkomt, ook al zeggen jouw ouders dat het wel jouw schuld is. Dat is het echt niet!

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat!

Groetjes iemand.

Reputatie 5
Badge +3

thanks ik heb de depressie nu wat beter onder controle maar het enge is dat het ieder moment terug kan komen dit forum helpt me erg

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Fijn dat je de depressie nu wat beter onder controle hebt..

En dat dit forum je helpt! Je mag altijd erover praten hoor!!

Krop het niet op

 

xx

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Neeeee Isg ik ben vandaag weer niet zo lekker bezig en heb vandaag weer veel ruzie gehad en idk ook nog wat dingen met mijn ex enzo dus ja voel me slecht 

Reageer