Skip to main content

Ik Ben de laatste tijd aan het doen alsof ik me helemaal goed voel maar dat is niet zo. Ik kan Alleen net echt verwoorden hoe ik me voel. Ik Ben namelijk bijna nooit blij  en als ik lach is het niet echt. Ik kan look niet meer huilen en dat doet oprecht pijn. Huilen is altijd al mijn uitlaatklep geweest maar nu kan ik het niet meer. Ik Heb een drukkend gevoel oo mijn borst, ik voel me gestrest en verdwaald. Ik kan het tegen niemand vertellen want er is niemand die ik vertrouw in mijn leven. Dit is het engine wat ik kan doen op het moment.

Ik wil mezelf zo erg aan andere bewijzen maar ik voel me nooit goed over mezelf. Het voelt alsof ik in een kleine doos zit en de muren Komen steeds dichterbij. Ik kan er niet uit. Ik will gewoon dat het eindigd. Maar ik hoop dat iemand me eruit haalt voordat de muren niet meer Verder kunnen. Als je dit nu leest is er misschien de mogelijkheid dat je iets vergelijkbaars mee maakt, ik weet hoe je je voelt maar ik kan green advies given. Daarom Ben ik nu hier op mijn bed een heel verhaal aan het typen. Hebben Julie advies om mijn uit deze doos te Halen? Bedankt. 

​​​​heeyy, ik ga ff per stukje reageren want das makkelijker xx

Ik Ben de laatste tijd aan het doen alsof ik me helemaal goed voel maar dat is niet zo. Ik kan Alleen net echt verwoorden hoe ik me voel. Ik Ben namelijk bijna nooit blij  en als ik lach is het niet echt.

ohww das wel echt kut 😞 waar word jij echt gelukkig van? Miss kan je proberen je te focussen op wat je echt leuk vind enzo :)

Ik kan look niet meer huilen en dat doet oprecht pijn. Huilen is altijd al mijn uitlaatklep geweest maar nu kan ik het niet meer. Ik Heb een drukkend gevoel oo mijn borst, ik voel me gestrest en verdwaald.

​​​​dit heb ik ook ooit gehad toen ik op een groep woonde. Bij mij was het denk ik omdat ik daar verplicht werd om te doen alsof alles goed gaat enzo, ik liet het mezelf niet meer toe en zette alle negatieve gevoelens een soort van uit zodat niemand het door had. Heb jij dat ook gedaan? Ik heb trwns dat ik nu wel weer kan huilen idk hoe dat komt mr volgensmij is dat omdat het gwn allemaal te veel is enzo. Ohja dat drukkend gevoel op je borst herken ik das door dr stress denk ik dan moet je ff proberen om rustig te worden. Ik heb zelf een andemende otter knuffel en dan adem ik gwn ff mee 

Ik kan het tegen niemand vertellen want er is niemand die ik vertrouw in mijn leven. Dit is het engine wat ik kan doen op het moment.

ik wil ff zeggen dat het super goed is dat je het hier deelt🩷

Ik wil mezelf zo erg aan andere bewijzen maar ik voel me nooit goed over mezelf. Het voelt alsof ik in een kleine doos zit en de muren Komen steeds dichterbij. Ik kan er niet uit. Ik will gewoon dat het eindigd.

ik snap je helemaal. Dit is echt herkenbaar je kan het echt mooi zeggen🩷 en ohja je hoeft je echt niet steeds te bewijzen he, je moet gwn jezelf zijn aan wie moet je je bewijzen? Als mensen bijv met je omgaan dan willen ze met jou omgaan, als ze alleen met de persoon die je laat zien willen omgaan en ze jou niet accepteren als jezelf zijn het geen echte vrienden

Maar ik hoop dat iemand me eruit haalt voordat de muren niet meer Verder kunnen.

ik hoop het ook voor je ❤ kijk ik kan nu wel zeggen van ja het komt goed en dat komt het ook zeker ooit, maar zoals ik nu lees zit je best wel in paniek en geloof je dat vast niet...

Als je dit nu leest is er misschien de mogelijkheid dat je iets vergelijkbaars mee maakt, ik weet hoe je je voelt maar ik kan green advies given. Daarom Ben ik nu hier op mijn bed een heel verhaal aan het typen. Hebben Julie advies om mijn uit deze doos te Halen

​​​​​​Ik heb al wat tips gegeven dus ik hoop echt dat je er wat aan hebt, ik heb nog een tip en dat is gwn letterlijk uit de doos komen en afleiding zoeken bijv met vrienden ergens ff wat drinken ofzo of zelf :)

Bedankt. 

geen probleem, ik hoop dat je er wat aan hebt🩷

🎀

Hoi @melrose123 ,

wat super vervelend dat je je zo voelt. Ik herken je gevoel wel, dat je niet meer kunt huilen en je ook niet vrolijk van dingen wordt. Vaak als ik niet meer kan huilen ben ik over teveel grenzen van mezelf gegaan en ga ik daarom op slot. dan voelt het of alles langs me heen gaat en ik niks meer echt zelf beleef.

Voor mij helpt het om even rust te nemen. Dit kan zijn door even 1 of 2 dagen thuis te blijven en niet naar school gaan. Het is wel belangrijk dat ik dan dingen doe waar ik van oplaad. voor mij zijn dit dingen als: buiten wandelen, iets met dieren doen, bakken, iets creatiefs doen of schrijven over wat ik heb meegemaakt en hoe ik me voel. Dit helpt mij om uit me doffe modus te gaan (het niks meer kunnen voelen).

Weet dat je niet alleen bent en het ook weer goed komt.

Als er je vragen hebt of ergens mee zit laat het vooral weten. Ik en nog veel meer andere lieve mensen zijn hier voor je als er iets is.

Liefs,

L

Super bedankt voor alle lieve tips ik ga er iets mee doen ❤️

Reageer