Ik kan niet meer doorgaan op deze manier!

  • 7 October 2018
  • 0 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, deze topic is een beetje heftig. Ik voelde me extreem down vandaag dus ik moet dit kwijt.

Mijn opa van mijn moeders kant is ziek. Hij ging dus anderhalve maand geleden naar het ziekenhuis omdat zijn heupen vervangen werden. Toen wij hem opzocht in dat ziekenhuis was hij nog geeler dan de moster op zijn broodje kroket! Er werd 2 weken daarna gezegd dat het galstenen waren. Maar 1 dag later zeiden ze dat het toch niet zo was. Dus toen zeiden ze dat we de uitslag zouden krijgen van wat het is op een dinsdag. Mijn moeder ging dus met mijn opa mee naar het gesprek. Bleek dus dat ze niks wisten door een fout! Dus we zouden de week daarna te hoten krijgen wat het was. Weer niks. Ze zeiden alleen dat ze een kijkoperatie moesten doen in een ander ziekenhuis. Dus mijn opa gaat daar binnenkort heen en dan krijgen we hoperlijk te horen wat het is. Ze zeiden dan het 50 procent kans is dat het poliepen zijn en 50 procent kans dat het kanker kan zijn. Ik wil dat laatste niet want ik ben dol op opa. I wil hem niet kwijt! Iedere keer dat ik er aan denk of zoiets hoor moet ik huilen! Ik kan er niet meer tegen.

Groetjes, Mightyanoniem

0 reacties

Geen reactie

Reageer