Skip to main content

Hoi. Ik hou het kort want zoals gewoonlijk word m’n telefoon weer afgepakt.

ik kan niet meer. Ik heb geen energie meer en heb geen levenslust meer. Ik word overal op afgezeikt , iedereen haat me en ik wil dit gwn niet meer. Ik heb al vaker de neiging gehad om mezelf iets aan te doen maar kon het niet over mijn hart verkrijgen. Nu denk ik er srs aan.

xxx

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab W (De Kindertelefoon) 

Heyy, 

Wat ik kan afleiden uit je topic is dat je je heel hopeloos en hulpeloos voelt, klopt dat? 

Zoek alsjeblieft hulp, praat erover, schrijf het op, .. Maakt niet uit maar zoek alsjeblieft hulp. Er zijn super veel mensen die van je houden en je willen helpen, echt waar, ookal voelt dat misschien soms niet zo!! Je kan zowel met de kindertelefoon praten als met 113, wat jij fijn vindt!

Stay safe x

Liefs 

Anoniem789 

Hoi @Weesjezelfxxx ,

Heel goed dat je steun zoekt op ons forum. Hopelijk krijg je nog meer helpende en steunende reacties.

Erover praten kan echt helpen, je hoeft het niet alleen te doen!

Sterkte, groetjes 

Mariska

Heyy, 

Wat ik kan afleiden uit je topic is dat je je heel hopeloos en hulpeloos voelt, klopt dat? 

Zoek alsjeblieft hulp, praat erover, schrijf het op, .. Maakt niet uit maar zoek alsjeblieft hulp. Er zijn super veel mensen die van je houden en je willen helpen, echt waar, ookal voelt dat misschien soms niet zo!! Je kan zowel met de kindertelefoon praten als met 113, wat jij fijn vindt!

Stay safe x

Liefs 

Anoniem789 

Hey, ja dat klopt. Meestal gaat het wel goed maar soms word het me allemaal te veel. Dankjewel voor je lieve reactie ❤️

xxx

Reageer